http://tasosnastos.blogspot.com/ |
Υποτίθεται πως όλους τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς τους επανέφερε στις τάξεις.
Επίσης - όπως λέει - έκοψε τους υπεράριθμους με τις βολικές μεταθέσεις και γενικώς έκανε αναδιανομή προσωπικού προς όφελος της Παιδείας και της χώρας.
Τους αναπληρωτές, λοιπόν, τι τους θέλει τώρα και υποτίθεται ότι μας κάνει ...χάρη και ο Παπακωνσταντίνου που θα εγκρίνει κάποια κονδύλια;
Μήπως - λέμε μήπως - γιατί δεν υπάρχουν οι απαραίτητοι δάσκαλοι και καθηγητές; Μήπως γιατί τα χρήματα που δίνουν για την Παιδεία είναι ελάχιστα; Μήπως, γιατί προτιμούν τη μερική απασχόληση και την ομηρία ανθρώπων από το να καλύψουν πραγματικά τα κενά;
Τελικά, μήπως γιατί η προσπάθεια να αποδοθούν τα προβλήματα της Παιδείας στον ...κακό χαρακτήρα των λειτουργών της Παιδείας ήταν μεγάλο δούλεμα;
Η κοινή λογική αυτό λέει, όμως φαίνεται πως έρχεται σε αντίθεση με το πρωτοπόρο πνεύμα της υπουργού Παιδείας, που έχει καταφέρει να ...την καταργήσει, για χάρη του Μνημονίου και των κατευθύνσεων της ΕΕ.
Ομως, επειδή κατά τεκμήριο ο χώρος της Παιδείας αποτελείται από λογικούς ανθρώπους, διαβλέπουμε δύσκολη τη χρονιά που ξεκινάει. Και δεν αναφερόμαστε στα σχολεία που θα βρεθούν σε χειρότερη κατάσταση από την περσινή.
Για την ηγεσία του υπουργείου λέμε, που προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και προκαλεί την οργή γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών.
ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ, πολύ ωραίο θεωρητικά αυτό το «ψηφιακό σχολείο», για το οποίο μας μιλάει η Α. Διαμαντοπούλου, που μαζί με τον πρωθυπουργό βρίσκονται - ως γνωστόν - στην αιχμή της τεχνολογίας.
Μάλλον, όμως, έχουν μπερδευτεί λίγο, γιατί αυτό που πάνε να φτιάξουν είναι το ... «εικονικό σχολείο». Αυτό που θα υπάρχει μόνο ως συνταγματική υποχρέωση της πολιτείας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου