Σελίδες

4 Μαρ 2013

Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ. ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ;;;

neyrospastis.wordpress.com
Το περίεργο είναι ότι κάποιοι απ’ τους απολυμένους τού Ριζοσπάστη, θεωρούν ότι ανήκουν σε ανώτερη φυλή, και ως εκ τούτου δεν επιτρέπεται να τους συμπεριφέρεται ο καπιταλισμός όπως στην πλέμπα…

Επειδή όμως δεν έχουν τα κότσια και τη θέληση να στραφούν ενάντια στον καπιταλισμό, στρέφονται ενάντια στο ΚΚΕ και το Ριζοσπάστη…
Τι απαιτούν συνεπώς αυτοί οι εργαζόμενοι που θεωρούν ότιανήκουν σε ανώτερη φυλή;

Απαιτούν να κόψουμε εμείς, …η πλέμπα, το λαιμό μας, να βρούμε λεφτά να τους καλοπληρώνουμε. Δηλαδή να μην απολυθούν.

Απαιτούν δηλαδή απ’ τους πεινασμένους να τους ταΐζουν και να τους καλοταΐζουν μάλιστα.

Γελοιότητες; Το λιγότερο…
================

Καλώς ή κακώς λοιπόν, διαβάζοντας στο neyrospastis.wordpress.com. το κείμενο με τίτλο Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ, μπήκα στον πειρασμό ν’ απαντήσω.

Να δείξουμε το δρόμο της επαναστατικής ανατροπής

Τόσο η πραγματικότητα της καπιταλιστικής κρίσης όσο και η μελέτη των Θέσεων της ΚΕ επιβεβαιώνουν δύο πράγματα:

1. Το πρώτο είναι η ορθότητα της στρατηγικής του ΚΚΕ στη βάση του ιδεολογικού του άξονα, του μαρξισμού-λενινισμού. Αποτελεί κατάκτηση και παρακαταθήκη η άρνηση του Κόμματος να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε αστική «αριστερή κυβέρνηση» που θα διαχειριστεί το σύστημα αντί να το ανατρέψει. Ετσι, η σωστή ερμηνεία των αιτιών της κρίσης (υπερσυσσώρευση κεφαλαίων, συστημική κρίση του καπιταλισμού) βρίσκεται σε ταύτιση με τη «γραμμή» που έχει χαράξει το Κόμμα: Τη γραμμή της μη-ενσωμάτωσης σε οπορτουνιστικές απόψεις.

2. Το δεύτερο έχει να κάνει με τις προϋποθέσεις για τη δημιουργία της «Λαϊκής Συμμαχίας», της οργάνωσης δηλαδή του λαϊκού, εργατικού κινήματος προς μια επαναστατική κατεύθυνση με στόχο την ανατροπή του καπιταλιστικού συστήματος. Εδώ βρίσκεται και η ουσία του ρόλου που δύναται να διαδραματίσει το ΚΚΕ ως στρατηγικός πυλώνας της οργανωμένης πρωτοπορίας της εργατικής τάξης και των σύμμαχων λαϊκών στρωμάτων.

Η ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ, ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ήταν η ομιλία του Αλ. Τσίπρα την περασμένη Τρίτη, στην προ ημερήσιας διάταξης συζήτηση στη Βουλή για τα προβλήματα των φτωχών αγροτών, οι ανάγκες των οποίων μάλλον ωχριούν για τον ΣΥΡΙΖΑ μπροστά στην «εθνική ανάγκη» προσέλκυσης επενδυτών, ώστε να πάρει μπρος η καπιταλιστική οικονομία και η «κοπή» κερδών για τα μονοπώλια, με το λαό ισοπεδωμένο.

Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ εγκάλεσε την κυβέρνηση ότι δεν κάνει τίποτα για την ανάπτυξη, ότι οδηγεί την Ελλάδα στην «αποανάπτυξη», από την οποία καυχήθηκε ότι μπορεί να την βγάλει το κόμμα του, αν κυβερνήσει. Θέλουμε, ξεκαθάρισε, τις επενδύσεις από το εξωτερικό, αρκεί αυτοί που έρχονται να είναι «επενδυτές και όχι πειρατές»και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι με την πολιτική του μνημονίου διώχνει μεγάλες επιχειρήσεις από τη χώρα.

Εφτασε μέχρι και να κατονομάσει γερμανική εταιρεία («Ντόιτσε Αιόλια»), καταγγέλλοντας την κυβέρνηση ότι έχει μπλοκάρει επένδυσή της στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, την ίδια στιγμή που έχει δώσει τις άδειες σε «κολλητούς και διαπλεκόμενους».

Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει σε όλους τους τόνους διακηρύξει ότι θέλει τις καπιταλιστικές

Για την ταξική προσέγγιση της Ιστορίας

Μέσα στη βδομάδα η νεοναζιστική οργάνωση Χρυσή Αυγή παρείχε άλλη μια υπηρεσία στο καπιταλιστικό σύστημα που τη γέννησε και το υπηρετεί. Με αφορμή τη «διάπλαση των παίδων» που εξήγγειλε, τη μάζωξη παιδιών από φασιστοειδή προκειμένου να τους «διδάξουν» μυθολογία, «ιστορία», ό,τι άλλο τους συμφέρει, να τους δηλητηριάσουν μυαλά και ψυχές, δόθηκε η ευκαιρία σε ναυαρχίδες του αστικού Τύπου, κυβερνητικούς παράγοντες, ακαδημαϊκούς, «ειδικούς» να προπαγανδίσουν μια σειρά αντιδραστικότατες απόψεις όπως: «Η οικογένεια δεν έχει το δικαίωμα να οδηγεί τα παιδιά σε παράλληλες ομάδες εκπαίδευσης που αμφισβητούν τον ρόλο του σχολείου και τους θεσμούς της οργανωμένης κοινωνίας», «Καμία πολιτική οργάνωση δεν έχει δικαίωμα να χειραγωγεί το μυαλό και την ψυχή μικρών παιδιών», «Την ιστορία αυτού του τόπου τη διδάσκονται τα παιδιά στα σχολεία και πουθενά αλλού». Πολύ βολικές για το σύστημα θεωρίες και προσεγγίσεις με στόχο τις νεανικές συνειδήσεις, τον ίδιο το λαό.

Η Ιστορία δεν είναι άοσμη κι άχρωμη και η ανάλυση ιστορικών γεγονότων δε γίνεται σε συνθήκες εργαστηρίου. Το ζήτημα της προσέγγισης της Ιστορίας είναι ζήτημα προσέγγισης των ταξικών αγώνων. Σε μια κοινωνία ταξική, το περιεχόμενο της μόρφωσης είναι αναπόφευκτα ταξικό. Ετσι, σήμερα, η διδασκαλία της Ιστορίας στα σχολειά και τα πανεπιστήμια γίνεται μέσα από τη σκοπιά της κυρίαρχης αστικής ιδεολογίας. Τα συμφέροντά της εξυπηρετεί, στα δικά της κανάλια επιχειρεί να εγκλωβίσει παιδικά και νεανικά μυαλά. Οι δε θεσμοί που προβάλλουν ως «θέσφατα» (π.χ. σχολεία και δικαστήρια, Εκπαίδευση και «τυφλή» Δικαιοσύνη) κομμάτια του αστικού κράτους είναι που διαμορφώνουν συνειδήσεις για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της τάξης που έχει στα χέρια της την εξουσία.

Κατά μικροαστών

1. Ο μικροαστός δεν μπορεί να μετατρέψει το κενό του σε δημιουργική αγωνία για το καλό. Ακόμα κι αν του επέτρεπαν να κάνει θαύματα, όπως εκείνο στον εν Κανά γάμο, θα διάλεγε να κάνει το κρασί νερό!

2. Κάθε του κίνηση γεννά και μια φούσκα, όπως εκείνη των «αγανακτισμένων», που τον έριξε πιο βαθιά στον καναπέ ή εκείνη που τον συντόνισε με τους χρυσαυγίτες και τόνωσε τις ορέξεις του. Το μέλλον του; Μέσω υπνωτισμού ταχεία απελευθέρωση, δίχως να έχει ευθύνη για οτιδήποτε.

3. Προσώρας ούτε οι άγιοι τον βοηθούν, ούτε οι λιτανείες στις εκκλησίες. Οσο για τον διάβολο, και μόνο που βλέπει τον μικροαστό βαριέται.

4. Δύσπιστος και ατομιστής, είναι μια σκιά που στερείται συνείδησης και ως εκ τούτου και προσωπικότητας. Γι' αυτό το χέρι του ψηφίζει με άνεση Χρυσή Αυγή.

5. Συμβιβασμένος διά βίου μέσα σε σφάλματα και αυταπάτες, κενός και δόλιος, ταπεινώνει καθετί στο πέρασμά του. Ετσι καταντά μια ανεξέλεγκτη μηχανή που το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μας ισοπεδώνει. Από τη μηχανή αυτή διασύρθηκαν γενιές ολόκληρες, αγώνες, κυρίως η ιστορία μας.