ΚΑΙ Η ΖΩΟΛΟΓΙΑ επιστρατεύεται πλέον από τον πρωθυπουργό προκειμένου να δικαιολογήσει την πολιτική του.
Ετσι λοιπόν μάθαμε ότι οι αγορές είναι σαν ...αγελάδες που βόσκουν ήσυχα τη μία στιγμή και την άλλη τρέχουν πανικόβλητες.
Ετσι λοιπόν μάθαμε ότι οι αγορές είναι σαν ...αγελάδες που βόσκουν ήσυχα τη μία στιγμή και την άλλη τρέχουν πανικόβλητες.
Κάπως έτσι δικαιολογούνται κατά τη γνώμη του τα πάνω - κάτω των spreads, τα ασφάλιστρα κινδύνου και όλη αυτή η κερδοσκοπική ιστορία που έχουμε μάθει όλοι πια πολύ καλά, θέλοντας και μη.
Μόνο που δεν μπήκε στον κόπο ο πρωθυπουργός να μας εξηγήσει τι τρώνε αυτές οι αγορές - αγελάδες, γιατί σίγουρα (και σε αντίθεση με τις κανονικές) δεν είναι ...χορτοφάγες.
Και κυρίως ποιος τις ταΐζει.
Ισως γιατί τις ταΐζουν κυβερνήσεις σαν την δική του, αυτές δηλαδή που συναποφασίζουν στην ΕΕ μέτρα λιτότητας, ανεργίας και ανέχειας για τους λαούς ώστε να είναι οι «αγελάδες» μονίμως χορτασμένες και να μηρυκάζουν όσα παράγουν οι εργαζόμενοι.
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ όμως το υπουργείο Υποδομών!
Πρότεινε - λέει- στις κοινοπραξίες τη μείωση των διοδίων κατά 25-30%.
Το άλλο όμως που πρότεινε - όμως δεν το ...διαφημίζει- είναι να πληρώσει κι άλλα το ελληνικό δημόσιο προκειμένου να πειστούν οι τράπεζες να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση των έργων.
Εμείς πάλι γιατί έχουμε την αίσθηση ότι οι μεγαλοκατασκευαστές θα πάρουν τις «εγγυήσεις» τους - έτσι θα λέγονται οι νέες ενισχύσεις - και ο κοσμάκης θα συνεχίσει να πληρώνει για να μετακινηθεί στην ίδια του τη χώρα και μάλιστα ακριβοπληρώνοντας;
Μάλλον γιατί ξέρουμε πολύ καλά ποιων το συμφέρον θέλει να εξυπηρετήσει η κυβέρνηση.
Και ως γνωστόν για τις κατασκευαστικές εταιρείες (όπως και για τις ...εταιρείες γενικώς) συνεχίζει να ισχύει το «λεφτά υπάρχουν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου