Nέο δημοσίευμα του αμερικανικού πρακτορείου Bloomberg αναφέρεται στην κρίση στην Ελλάδα και το φορολογικό καθεστώς που ισχύει εδώ και χρόνια για τους εφοπλιστές.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του πρακτορείου οι Έλληνες πλοιοκτήτες, όχι μόνο έβγαλαν περισσότερα από 175 δισ. δολάρια αφορολόγητα μέσα σε 10 χρόνια, αλλά λένε ότι θα μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους, εάν η νέα κυβέρνηση καταργήσει τη φορολογική απαλλαγή τους, «διακινδυνεύοντας και 60.000 θέσεις εργασίας».
«Όλα αυτά, σε μία χώρα που βάλλεται ήδη από την ανεργία η οποία καλπάζει», όπως τονίζει ο συντάκτης.
Παράλληλα, οι εκτιμήσεις του Bloomberg κάνουν λόγο για 762 Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι δεν έχουν καταβάλει ούτε 1 ευρώ ως φόρο για τα κέρδη τους, εκμεταλλευόμενοι νόμο που ενσωματώθηκε στο Σύνταγμα από το 1967.
Ο λόγος στους εφοπλιστές,
Το δημοσίευμα του αμερικανικού πρακτορείου φιλοξενεί και δηλώσεις των εφοπλιστών στις οποίες δε φαίνεται να υπάρχει ανησυχία για το βαθμό της οικονομικής κρίσης της Ελλάδας.
«Η ναυτιλία είναι μία υπεράκτια βιομηχανία, και κάθε πράξη εναντίον της είναι σαν να πυροβολείς το πόδι σου», αναφέρει στο Bloomberg ο Ted Πετρόπουλος, ιδρυτής της Petrofin Research, ενώ από τη μεριά του ο πρόεδρος της DryShips, Γιώργος Οικονόμου, τονίζει πως είναι «εντελώς αδιάφορος» για τις ενδεχόμενες αλλαγές στη φορολογική απαλλαγή.
«Εγώ δεν ανησυχώ καθόλου», δηλώνει και συμπληρώνει: «Το εταιρικό μου γραφείο μπορεί να είναι οπουδήποτε στον κόσμο, κι έτσι θα χάσουν ένα ποσοστό του ΑΕΠ».
Βίκτωρ Ρέστης: «Βρες με πρώτα»...
«Δεν μπορείς να λες στους πλοιοκτήτες που έχουν ένα βαθμό φορολογικής ασυλίας σε όλο τον κόσμο "θα σε φορολογήσω". Ναι, σίγουρα. Βρες με πρώτα», σημειώνει ο Βίκτωρ Ρέστης.
Την ίδια ώρα, το ειδησεογραφικό πρακτορείο αναφέρει πως ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Θεόδωρος Βενιάμης εκτιμά πως «η φορολογική αντιμετώπιση των εφοπλιστών στην Ελλάδα δεν είναι ούτε καλύτερη ούτε χειρότερη από τις αντίστοιχες άλλων χωρών όπως η Ολλανδία, η Μάλτα ή η Κύπρος».
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρόεδρος της Paragon Shipping με έδρα τη Βούλα Μιχαήλ Μποδούρογλου, ο οποίος θεωρεί ότι «αν αρχίσουν να επισκέπτονται τις ναυτιλιακές εταιρείες εφοριακοί, τότε αυτές οι επιχειρήσεις θα πάψουν να είναι τόσο παραγωγικές όσο σήμερα" αφού θα χάσουν το προνόμιο "της μη αλληλεπίδρασής τους με το ελληνικό κράτος».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του πρακτορείου οι Έλληνες πλοιοκτήτες, όχι μόνο έβγαλαν περισσότερα από 175 δισ. δολάρια αφορολόγητα μέσα σε 10 χρόνια, αλλά λένε ότι θα μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους, εάν η νέα κυβέρνηση καταργήσει τη φορολογική απαλλαγή τους, «διακινδυνεύοντας και 60.000 θέσεις εργασίας».
«Όλα αυτά, σε μία χώρα που βάλλεται ήδη από την ανεργία η οποία καλπάζει», όπως τονίζει ο συντάκτης.
Παράλληλα, οι εκτιμήσεις του Bloomberg κάνουν λόγο για 762 Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι δεν έχουν καταβάλει ούτε 1 ευρώ ως φόρο για τα κέρδη τους, εκμεταλλευόμενοι νόμο που ενσωματώθηκε στο Σύνταγμα από το 1967.
Ο λόγος στους εφοπλιστές,
Το δημοσίευμα του αμερικανικού πρακτορείου φιλοξενεί και δηλώσεις των εφοπλιστών στις οποίες δε φαίνεται να υπάρχει ανησυχία για το βαθμό της οικονομικής κρίσης της Ελλάδας.
«Η ναυτιλία είναι μία υπεράκτια βιομηχανία, και κάθε πράξη εναντίον της είναι σαν να πυροβολείς το πόδι σου», αναφέρει στο Bloomberg ο Ted Πετρόπουλος, ιδρυτής της Petrofin Research, ενώ από τη μεριά του ο πρόεδρος της DryShips, Γιώργος Οικονόμου, τονίζει πως είναι «εντελώς αδιάφορος» για τις ενδεχόμενες αλλαγές στη φορολογική απαλλαγή.
«Εγώ δεν ανησυχώ καθόλου», δηλώνει και συμπληρώνει: «Το εταιρικό μου γραφείο μπορεί να είναι οπουδήποτε στον κόσμο, κι έτσι θα χάσουν ένα ποσοστό του ΑΕΠ».
Βίκτωρ Ρέστης: «Βρες με πρώτα»...
«Δεν μπορείς να λες στους πλοιοκτήτες που έχουν ένα βαθμό φορολογικής ασυλίας σε όλο τον κόσμο "θα σε φορολογήσω". Ναι, σίγουρα. Βρες με πρώτα», σημειώνει ο Βίκτωρ Ρέστης.
Την ίδια ώρα, το ειδησεογραφικό πρακτορείο αναφέρει πως ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Θεόδωρος Βενιάμης εκτιμά πως «η φορολογική αντιμετώπιση των εφοπλιστών στην Ελλάδα δεν είναι ούτε καλύτερη ούτε χειρότερη από τις αντίστοιχες άλλων χωρών όπως η Ολλανδία, η Μάλτα ή η Κύπρος».
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρόεδρος της Paragon Shipping με έδρα τη Βούλα Μιχαήλ Μποδούρογλου, ο οποίος θεωρεί ότι «αν αρχίσουν να επισκέπτονται τις ναυτιλιακές εταιρείες εφοριακοί, τότε αυτές οι επιχειρήσεις θα πάψουν να είναι τόσο παραγωγικές όσο σήμερα" αφού θα χάσουν το προνόμιο "της μη αλληλεπίδρασής τους με το ελληνικό κράτος».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου