Σελίδες

20 Ιουλ 2011

ΕΠ’ ΑΟΡΙΣΤΟΝ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ...


Σκληραίνουν τη στάση τους οι ιδιοκτήτες ταξί οι οποίοι κλιμακώνουν την αντιπαράθεσή τους με την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.
Συγκεκριμένα, ενώ χθές το μεσημέρι έγινε γνωστό από τα γραφεία του ΣΑΤΑ ότι θα παρατείνουν την απεργία τους για ένα ακόμη 24ωρο, μέχρι τις 5 τα ξημερώματα της Πέμπτης, το απόγευμα ανατράπηκε εντελώς η απόφαση αυτή και στο site του Συνδικάτου αναρτήθηκε ανακοίνωση στην οποία καθίσταται σαφές ότι η απεργία συνεχίζεται επ΄ αόριστον, χαρακτηρίζοντας, μάλιστα, ανυπόστατα και ως μη ανταποκρινόμενα στην πραγματικότητα κάποια δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για λήξη της απεργίας την Παρασκευή.

“Η 48ωρη προειδοποιητική απεργία συνεχίζεται επ’ αόριστο, αφού δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και καμία συνάντηση με το αρμόδιο υπουργείο”, αναφέρεται στην ανακοίνωση και προστίθεται: “Η απεργία συνεχίζεται και προς το παρόν δεν έχει συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης”.
Οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές ζητούν ειλικρινή συγνώμη, όπως αναφέρουν, από το επιβατικό κοινό που δεν θα είναι σε θέση να καλύψουν τις μεταφορικές του ανάγκες.
Για έκτακτες ανάγκες υγείας θα υπάρχουν οχήματα ασφαλείας στα Ραδιοταξί όλης της χώρας, καταλήγει η ανακοίνωση.
Τι προηγήθηκε
Μέσα στους κόλπους των Σωματείων ακούγονται διάφορες προτάσεις, από απεργία διαρκείας ή παράταση των κινητοποιήσεων μέχρι και την Παρασκευή, ενώ υπάρχουν και πιο ψύχραιμες φωνές που προτείνουν να σταματήσουν οι κινητοποιήσεις, προκειμένου να μη στραφεί η κοινωνία και ο επαγγελματικός-τουριστικός κόσμος εναντίον τους και να επιχειρήσουν να ξαναρχίσουν διάλογο με το υπουργείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στις προθέσεις των ιδιοκτητών ΤΑΧΙ είναι να αποκλείσουν -την Τετάρτη- το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στο Χολαργό και με ειρηνικό τρόπο να διαδηλώσουν, μαζί με τις οικογένειές τους, την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο που προώθησε το υπουργείο.
Παράλληλα, προγραμματίζουν να παρατάξουν τα οχήματά τους κατά μήκος των εθνικών οδών Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος των διοδίων των Αφιδνών και της Ελευσίνας αντίστοιχα, να σηκώσουν τις μπάρες και να αφήσουν τα αυτοκίνητα να περνούν ελεύθερα.
Την Τρίτη, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές πραγματοποίησαν πορεία, χωρίς τα οχήματά τους, από τα γραφεία της Ομοσπονδίας στην Οδό Μάρνης και κατέληξε στο Σύνταγμα.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μπλοκαριστεί για άλλη μια φορά το κέντρο της Αθήνας, το οποίο έγινε απρόσιτο για οχήματα και οδηγούς.
Στην περιφέρεια
To πρωί, στη Θεσσαλονίκη, εκατοντάδες αυτοκινητιστές, αφού στάθμευσαν τα οχήματά τους, μπήκαν στο χώρο αφίξεων στο αεροδρόμιο Μακεδονία.
Στην Πάτρα οι αυτοκινητιστές είναι σε ετοιμότητα για να αποκλείσουν το νέο λιμάνι, το ίδιο συμβαίνει και στο Κατάκολο και σε άλλα περιφερειακά λιμάνια. Επίσης αυτοκινητιστές έχουν καταλάβει το αεροδρόμιο στον Αραξο.
Τις δύο πύλες εισόδου του αεροδρομίου “Νίκος Καζαντζάκης” του Ηρακλείου, απέκλεισαν οι ιδιοκτήτες ταξί.
Σε κινητοποίηση, για δεύτερη μέρα, βρίσκονται οι ιδιοκτήτες ταξί της Ρόδου.
Στα διόδια Πυργετού, μετέφεραν το πεδίο διαμαρτυρίας τους, οι οδηγοί ταξί από όλη τη Θεσσαλία.
Στην Πελοπόννησο, οι ιδιοκτήτες ταξί που απέκλεισαν για λίγες ώρες το αεροδρόμιο Καλαμάτας και άνοιξαν τα διόδια Νεστάνης και τα διόδια Καλαμακίου στην Κόρινθο.
Σε συμβολική κατάληψη του κτιρίου της πρώην Νομαρχίας Ροδόπης προχώρησαν οι ιδιοκτήτες ταξί της περιοχής.

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος20/7/11, 12:49 μ.μ.

    Σε σχόλιο του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ για τις κινητοποιήσεις των οδηγών ταξί και τη συζήτηση για τον τουρισμό, υπογραμμίζεται:
    «Κάθε απεργία έχει κόστος. Και οι εργάτες όταν απεργούν χάνουν το μεροκάματο, ενώ υφίστανται και τρομοκρατικές απολύσεις. Ομως την κυβέρνηση την πιάνει ο πόνος μόνο για τα υπερκέρδη των μονοπωλίων στον κλάδο του τουρισμού και των εφοπλιστών.
    Η πολιτική της κυβέρνησης με τις απελευθερώσεις, τις αποκρατικοποιήσεις, το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και τα χαράτσια τσακίζει τους εργαζόμενους, τους μικρούς επαγγελματίες και τους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί, οδηγεί στη φτώχεια όλο το λαό. Αυτή η πολιτική πλήττει τον τουρισμό και υπονομεύει τις παραγωγικές δυνατότητες της χώρας και όχι οι λαϊκές κινητοποιήσεις».

    ΑπάντησηΔιαγραφή