Δεν σε αναγνωρίζω ρε φίλε. Δεν σε αναγνωρίζω ρε άνθρωπε Ελληνα του διαβόητου 21ου αιώνα. Ούτε συμπολίτη θέλω να σε πω, ποτέ σύντροφος άλλωστε δεν ήσουν, εκείνο δε το συνάνθρωπε, εκείνο το ρε πατριώτη, κάπου κάπου σου κόλλαγε και δεν μετάνιωνα την καλημέρα που αντάλλασσα μαζί σου. Ησουνα περήφανος για την προσφυγική καταγωγή σου. Κι ο διπλανός μας ακόμη περισσότερο, εκείνος που ανδρώθηκε στις γερμανικές αλυσίδες παραγωγής αλλά έμεινε λεύτερος, έλεγε, στο πνεύμα. Αμ εκείνη την άλλη τη φιλενάδα μας, την κοσμοπολίτισσα, που της άρεσε η έθνικ μουσική κι έκλαιγε με τα παιδάκια στα φανάρια και για τη δυστυχισμένη καντηλανάφτισσα, τη Ρουμάνα χήρα που δεν είχε στον ήλιο μοίρα, όχι μόνο δεν την αναγνωρίζω, αλλά δεν θέλω να την ξέρω.
Σας κοιτάω και βλέπω φάτσες τραβηγμένες απ΄ το μίσος. Μια φανατίλα, καλά κρυμμένη πίσω απ΄ το μικροαστισμό σας, έχει ποτίσει ακόμα και τις ρυτίδες των βλεφάρων σας. Το μάτι σας γέμισε απ΄ εκείνους τους κόκκους σκιάς που σπάνε το φως της καλοσύνης, και το δείχνουν όπως είναι, μάτι θεριού πεινασμένου και ματαιόδοξου, μάτι απαίδευτο στο κάλλος. Μόλις δείτε ή ακούσετε πως κάποιος άθλιος ψωροκασίδης, ντυμένος στα μαύρα Ελληναράς, χτύπησε, έσφαξε, έλιωσε έναν όποιον αλλοεθνή, αλλόθρησκο, αλλόδοξο, αλλόχρωμο, μετανάστη, που όμως να μην είναι ματσωμένος τουρίστας που αφήνει γερό πουρμπουάρ, λάμπετε.
Γυαλίζει εκείνο το φοβισμένο σκατόψυχο, που έλεγε κι η γιαγιά μου, εγώ σας. Θεριεύει σα μουσολίνικο λοφίο φτιαγμένο από χιτλερικό μουστάκι και στολίζει το καθαρό σας κούτελο σαν κέρατο βερνικωμένο. Θυμώνετε με κάθε ψίθυρο ότι το θύμα ήταν άνθρωπος και δη απόκληρος και δυστυχισμένος, ξωπεταμένος από θεούς κι ανθρώπους, κι είχε κι αυτός κάπου μια μάνα ή ένα παιδί που τον κλαίνε. Στ΄ αρχ... σας, μολογάτε. Να μην ερχότανε. Να μην περιέφερε το σκούρο δέρμα του, ο λιγδιάρης, ο διαφορετικός, ο οπωσδήποτε γι' αυτό το λόγο κλέφτης, φονιάς, απατεώνας.
Γυαλίζει εκείνο το φοβισμένο σκατόψυχο, που έλεγε κι η γιαγιά μου, εγώ σας. Θεριεύει σα μουσολίνικο λοφίο φτιαγμένο από χιτλερικό μουστάκι και στολίζει το καθαρό σας κούτελο σαν κέρατο βερνικωμένο. Θυμώνετε με κάθε ψίθυρο ότι το θύμα ήταν άνθρωπος και δη απόκληρος και δυστυχισμένος, ξωπεταμένος από θεούς κι ανθρώπους, κι είχε κι αυτός κάπου μια μάνα ή ένα παιδί που τον κλαίνε. Στ΄ αρχ... σας, μολογάτε. Να μην ερχότανε. Να μην περιέφερε το σκούρο δέρμα του, ο λιγδιάρης, ο διαφορετικός, ο οπωσδήποτε γι' αυτό το λόγο κλέφτης, φονιάς, απατεώνας.
Σας ξεσκάτισε τη μάνα. Σας μάζεψε τον κήπο. Εφτυνε το γυαλισμένο αυτοκίνητο να μην σας το ματιάσουνε έτσι που το είχε γλείψει κι άστραφτε το χρήμα σας. Κράτησε τα χωράφια και την επιδότησή σας ζωντανά. Χρόνια τώρα, πάνω από δυο δεκαετίες. Εκανε πόρτα στο μαγαζί. Επλυνε γονατιστός και σκάλες και βρωμιές. Σας έβαψε το σπίτι. Κάθε μπουκιά λαδιού και κάθε κόκκος φράουλας έχει μια σταγόνα απ΄ τον ιδρώτα του. Τον ιδρώτα του μετανάστη. Το ακαθάριστο εθνικό σας προϊόν έχει ένα μεγάλο ποσοστό τοις εκατό απ΄ το αίμα του. Εσείς οι Νεοέλληνες, οι φωναχτεροί. Οχι όλοι. Οι μπουρδελοκάφτες, τα πρωταθλητάκια του πισώπλατου μαχαιρώματος, οι κουραδόμαγκες του μόχθου του άλλου, τα φασισταριά της διπλανής πόρτας, εσείς δεν ήσασταν που γινόσασταν έξαλλοι όταν σας έλεγαν τον πατέρα τουρκόσπορο και τη μάνα παστρικιά;
Εχει και αλήτες και φονιάδες ανάμεσό τους, λέτε. Σίγουρα έχει. Οπως έχει κι ανάμεσό μας. Παιδεραστές, λαμόγια, βιαστές, φονιάδες. Ράτσα καθαρή από έγκλημα πού θα την βρείτε ωρέ ρατσιστές, φυλή ανώτερη της τάξης των τιμολογημένων ηλιθίων από επιλογή; Εσείς που δεν μπορείτε να καταλάβετε μήτε γράμμα απ΄ την προτροπή του ποιητή: «Τη ρωμιοσύνη μην την κλαις...νά τη πετιέται από 'ξαρχής. Αντριεύει και θεριεύει. Και καμακώνει το θεριό με το καμάκι του ήλιου...». Καβαλάτε μια μηχανή, με μαύρο μπλουζί φτιαγμένο από παιδιά δούλους στο Μπαγκλαντές, ένα λοστάρι, μια κάμα μαχαιριού δουλεμένη από μετανάστες πάλι, κάπου στην κεντρική Ευρώπη των δανειστών και κυνηγάτε ως δράκους κάτι αφύλαχτα αδύναμα ανθρωπάκια του θεού χωρίς στον ήλιο μοίρα. Κι ύστερα πάτε στη μάνα ή την γκόμενα να σας πλύνει τη ρατσιστική αδρεναλίνη απ΄ τα σώβρακα που βρέχονται γιατί δεν βρήκατε αντίσταση κι ήταν εύκολο το φονικό... Σιγά ρε πατριδοκάπηλοι και πατριδοκλέφτες. Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, λέει ο εθνικός Σολωμός, που δεν ήξερε και καλά τα ελληνικά, είναι η ελευθερία. Οχι από τα σπαρμένα πτώματα Ιρακινών, Πακιστανών, Πολωνών, Αλβανών, των εξαθλιωμένων θυμάτων των καπιταλιστών χορηγών σας... Μάσκες Ελλήνων γεμίσαμε κι η χώρα αιματηρός καρνάβαλος κατάντησε. Τοις ποίων ρήμασι πειθόμενοι μωρέ;
* Ω! ξειν αγγέλειν Λακεδαιμονίοις ότι τήδε κείμεθα τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι.
Χμμμ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ήρθαν οι πρώτοι "πρόσφυγες" ή μήπως "μετανάστες" ή μήπως το μπούγιο από τα Ελληνο-Αλβανικά σύνορα? η Ελλάδα ήταν πολύ διαφορετική από ότι σήμερα, δεν γνωρίζω πότε η Κανέλλη μετακόμισε στην Εκάλη, αλλά μάλλον δε βίωσε την μεγάλη αλλαγή στις συνήθειες των Ελλήνων μετά την άναρχη εισροή "προσφύγων".
Δε μπορεί η Κα Κανέλλη να χρεώνει στους Έλληνες ότι εκμεταλλεύτηκαν τους λαθρομετανάστες, διότι όταν έφθαναν τα πρώτα μιλιούνια από την Αλβανία, πήγαιναν στα σπίτια ή στα χωράφια και ζητούσαν ένα πιάτο φαγητό και μία στέγη. Πρότειναν οι ίδιοι την σχέση εργασίας όχι οι χωριάτες Έλληνες. Αν για παράδειγμα κάποιος αλλοδαπός πήγαινε σε έναν βλάχο και του έλεγε "θα μου δίνεις 5.000 δραχμές την μέρα και θα σου οργώνω τα χωράφια" πιθανότατα ο χωριάτης να επέλεγε να κάνει την δουλειά μόνος του, και ο αλλοδαπός να ήταν άνεργος και χωρίς στέγη.
Μήπως η Κα Κανέλλη αγνοεί ότι αν το κράτος λειτουργούσε σωστά τότε η είσοδος στην χώρα δε θα ήταν τόσο εύκολη, άρα και οι συνθήκες θα ήταν διαφορετικές σήμερα, τελικά μήπως η Κα Κανέλλη προτιμά τις σημερινές συνθήκες?
Μήπως η κα Κανέλλη αγνοεί πόσοι Έλληνες εργάζονταν πριν το 2000 ανασφάλιστοι?
και εξακολουθούν και απασχολούνται ανασφάλιστοι σε δουλειές του ποδαριού?
Όλοι εκείνοι οι Έλληνες που εργάζονται ανασφάλιστοι έχετε ακούσει κανέναν να μιλάει για εκμετάλλευση?
Εδώ δε μπορούμε να κάνουμε διακρίσεις για τους γηγενείς πως θα καταφέρουμε να κάνουμε διακρίσεις για τους αλλοδαπούς?
Το θλιβερό είναι ότι η Κα Κανέλλη και άλλοι βουλευτές με παρόμοιες ευαισθησίες, δεν έχει καταλάβει ότι δεν είναι στον ΟΗΕ αλλά Βουλευτής στο Ελληνικό κοινοβούλιο, που σημαίνει, ότι χρέος έχει το έχει απέναντι στην πατρίδα της και τους πολίτες της.
Κα Κανέλλη έτσι σκατά που έγιναν τα πράγματα όλα είναι πιθανά, αλλά στην Εκάλη και στο ΚΚΕ οι συνθήκες και οι ιδέες είναι ουτοπικές οπότε δε μου κάνει εντύπωση το ξάφνιασμα σας.
Φροντίστε ως Βουλευτής για την βελτίωση των συνθηκών και του βιωτικού επιπέδου των πολιτών της χώρας που υπηρετείτε και όταν φτάσει αυτή η μέριμνα σας σε επιθυμητό επίπεδο τότε ίσως να μπορέσουμε να φιλοξενήσουμε και να συντηρήσουμε και αλλοδαπούς συναθρώπους μας.
Προς το παρόν
ψυχραιμία, γιατί με την στάση σας ρίχνετε λάδι στην φωτιά και στέλνετε δυσαρεστημένους Έλληνες στη Χ.Α. και μετά βρίζεται αυτούς τους πολίτες που επέλεξαν Χ.Α.
ΑΛΑΛΟΥΜ,
ΔιαγραφήΠροφανώς τα έχεις κάνει αλαλούμ στην σκέψη σου,
άλλα γράφει η Κανέλλη και άλλα εσύ.
Απο που συμπαίρανες ότι ξαφνιάστηκε η Κανέλλη και το ΚΚΕ, με την "ουτοπική" πολιτική όπως λές?
Το ΚΚΕ έχει ξεκάθαρες και σαφέστατες πολιτικές θέσεις για το πρόβλημα των μεταναστών, για την εκμετάλευση των εργαζομένων και γιαυτό αγωνίζεται, αγωνίζεται για την ανατροπή αυτού του συστήματος που γεννάει την εκμετάλλευση της εργατικής τάξης, με όλες τις μορφές της, μια απο αυτές είναι και εξαναγκασμός στην μετανάστευση.
Με απλά λόγια αυτό είναι το αποτέλεσμα του καπιταλισμού και των ιμπεριαλιστικών πολιτικών, αν αυτό δεν το κατανοήσουμε, τότε έχουμε χάσει τον μπούσουλα, αν δεν αναλύσουμε τα γεγονότα με ταξικά κριτήρια, δεν πάμε πουθενά, απλά θα είμαστε έρμαια της άρχουσας τάξης.
Οσο για το τελευταίο που λές για την Χ.Α. το ίδιο το σύστημα είναι αυτό που την εκτρέφει και την διογκώνει όταν την έχει ανάγκη, υπάρχουν πολλά ιστορικά παραδείγματα, και όχι το ΚΚΕ, την στάχτη την ρίχνουν κάποιοι που σκέφτονται σαν και σένα, για να μην δούμε την πραγματικότητα, για να μην εντοπίσουμε την βασική αιτία των προβλημάτων, που είναι ο καπιταλισμός και η αστική τάξη με τους υπηρέτες της, κυβερνήσεις, αστικά κόμματα φασιστικά κόμματα.