Σελίδες

2 Ιουλ 2010

Συκοφαντία μέσα κι έξω από τις σχολές

  • Καταγγελία της Οργάνωσης της ΚΝΕ στη ΣΔΟ Αθήνας για προπαγάνδα και μέσα από την εξεταστική περίοδο
  • Αντικομμουνιστικές, αντιεπιστημονικές διδαχές και στη Θεσσαλία

«Με βάση την ύλη που έχετε διδαχτεί και την επικαιρότητα να αναφέρετε τι πλήττει τον τουριστικό κλάδο της χώρας μας»... Το παραπάνω δεν ξεστομίστηκε από κάποιο από τα «παπαγαλάκια» που αναπαράγουν την κυρίαρχη προπαγάνδα ενάντια στις κινητοποιήσεις, αλλά ήταν θέμα στην εξέταση του μαθήματος «Κοινωνιολογία τουρισμού» στο τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας!

Σύμφωνα με την καταγγελία της Οργάνωσης της ΚΝΕ στη ΣΔΟ του ΤΕΙ Αθήνας, ο προϊστάμενος του τμήματος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων που επέλεξε το παραπάνω θέμα, μετά το τέλος της εξέτασης, «σε ερώτηση σπουδάστριας αν η σωστή απάντηση είναι το πανό του ΚΚΕ στην Ακρόπολη και η απεργία των ναυτεργατών στο λιμάνι, απάντησε "ναι"». Η Οργάνωση της ΚΝΕ σημειώνει ότι είναι ο ίδιος καθηγητής «που διοργάνωσε ημερίδα του τμήματος με θέμα "ευκαιρίες καριέρας στον τουριστικό κλάδο" και κάλεσε επιχειρηματίες να μιλήσουν. Είναι ο ίδιος που δημιουργεί "ομάδες εθελοντικής εργασίας" με σπουδαστές που θα δουλεύουν τζάμπα για λογαριασμό τουριστικών επιχειρήσεων. Φαίνεται πως έχει πάρει εργολαβία για το πώς θα εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα των μεγαλοεπιχειρηματιών στον τουριστικό κλάδο», σχολιάζει η ΚΝΕ.

Ανάμεσα σε άλλα η Οργάνωση της ΚΝΕ στη ΣΔΟ σημειώνει: «Κατηγορούν το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ λέγοντας πως οι αγώνες και οι απεργίες των εργαζομένων ευθύνονται για το κλείσιμο των επιχειρήσεων και την ανεργία. Οι εφοπλιστές έχουν μπουκώσει από τα κέρδη από τα απλήρωτα πληρώματα, τα εκατομμύρια ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό, τις αυξήσεις των εισιτηρίων που την τελευταία οκταετία έχουν αυξηθεί κατά 400%, το ίδιο συμβαίνει και στις τουριστικές μονάδες, και όλα αυτά στις πλάτες των λαϊκών οικογενειών. Ολοι αυτοί συκοφαντούν το ΚΚΕ μέσα και έξω από τις σχολές. Για να μην ακούν οι σπουδαστές από φτωχές λαϊκές οικογένειες τις αιτίες της κρίσης».

Με το διαλεκτικό υλισμό... κόβεσαι!

Με την «ερώτηση κρίσεως» που έθετε στη γραπτή εξέταση του μαθήματος «Εισαγωγή στην Κοινωνική Παιδαγωγική», στο Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ο καθηγητής ζητούσε από τους φοιτητές ν' αναπτύξουν τις απόψεις τους για την ηθική, την κοινωνία, το κράτος και τη σχέση μεταξύ τους. Ο φοιτητής του Τμήματος Κώστας Θεοχαρούλης, στέλεχος του ΚΚΕ, επέλεξε ν' απαντήσει με βάση τον διαλεκτικό υλισμό, πλην όμως ο κύριος καθηγητής εξέλαβε την απάντηση ως «λάθος» και προχώρησε σε ανάλογη περικοπή βαθμών. Στις εύλογες διαμαρτυρίες του φοιτητή, απάντησε ότι ο μαρξισμός - λενινισμός είναι επιστημονικά λαθεμένος κι οδηγεί σε ολοκληρωτικά καθεστώτα και τον προέτρεψε να πάει να σπουδάσει στη ...Γερμανική Λαοκρατική Δημοκρατία!

«Είναι πραγματικά λυπηρό, πανεπιστημιακοί δάσκαλοι να αναλαμβάνουν τη βρώμικη δουλειά τούτου του σάπιου συστήματος, να μπολιάζουν νέους ανθρώπους με τα ιδανικά των εκμεταλλευτών, να τους "μαθαίνουν" ένα σωρό από ψέματα», σημειώνεται σε ανακοίνωση που υπογράφουν η Κομματική Οργάνωση ΑΕΙ Μαγνησίας του ΚΚΕ και η Νομαρχιακή Οργάνωση Σπουδάζουσας Μαγνησίας της ΚΝΕ.

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι «ο μαρξισμός - λενινισμός, με την επεξεργασία και ανάπτυξη της θεωρίας για την ταξική πάλη, το νομοτελειακό της χαρακτήρα και ρόλο στην κοινωνική εξέλιξη, απάντησε, από επιστημονική άποψη για τις κοινωνικές επιστήμες, στις θεμελιακά λαθεμένες και αντιεπιστημονικές αντιλήψεις», και σημειώνεται: «Ο αντικομμουνισμός είναι συστατικό στοιχείο της ιδεολογίας και της πολιτικής της αστικής τάξης, ιδιαίτερα σήμερα που η δυσαρέσκεια και η αγανάκτηση δημιουργούν προϋποθέσεις αμφισβήτησης της βαρβαρότητας του καπιταλισμού».

Αφού καταγγέλλουν ότι το αστικό σύστημα έχει μετατρέψει τον αντικομμουνισμό σε επίσημη διδασκαλία, οι Οργανώσεις του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στην ανακοίνωσή τους αναφέρονται στην επιχείρηση συκοφάντησης του σοσιαλισμού - κομμουνισμού ως κοινωνικο-οικονομικού σχηματισμού, επιχείρηση που απευθύνεται ιδιαίτερα «σε ηλικίες που είναι πλέον αρκετά μακρινές από την πρώτη απόπειρα οικοδόμησης του σοσιαλισμού».

Αναφορά κάνουν και στο ρόλο του εκπαιδευτικού: «Εμείς αλλιώς φανταζόμαστε και θέλουμε τον εκπαιδευτικό. Να θέτει την επιστημονική του γνώση στην υπηρεσία του λαού και όχι εναντίον του. Να υπερασπίζεται το δικαίωμα του φτωχού και του αδύνατου. Να υπερασπίζεται το "λεξιλόγιο" της εργατικής τάξης και των παιδιών της απέναντι στα "χαπάκια" του μυαλού που πουλάει η αγορά».

Οι Οργανώσεις του ΚΚΕ και της ΚΝΕ καλούν «την ακαδημαϊκή κοινότητα να καταδικάσει σύσσωμη το γεγονός» και ξεκαθαρίζουν: «Τέτοιες πρακτικές δεν τρομοκρατούν το λαϊκό κίνημα και τους κομμουνιστές, αλλά, αντίθετα, εντείνουν τη δράση τους, στην κατεύθυνση της ανυπακοής και απειθαρχίας, ώστε να ξεφορτωθεί ο λαός τους εκμεταλλευτές του».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου