Σελίδες

14 Μαΐ 2012

Πρακτικά...


Η στήλη εξασφάλισε και σας παρουσιάζει απόσπασμα των πρακτικών της Προεδρίας της Δημοκρατίας, από την χτεσινή μεσημεριανή συνάντηση των τριών ηγετών με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Τα δημοσιεύουμε πιστεύοντας στο δόγμα, ότι ενημερωμένος λαός είναι κανένας λαός.

Κ. Παπούλιας: Πρέπει να τελειώνουμε, γιατί πεινάω. Με περιμένει στο σπίτι παστίτσιο και ανυπομονώ να το φάω. Εδώ νομίζω δεν κάνουμε κάτι σοβαρό.
Β. Βενιζέλος: Μα κύριε πρόεδρε δεν είναι σημαντική η διαδικασία σχηματισμού  κυβέρνησης του τόπου;
Κ. Παπούλιας: Έλα καημένε τώρα. Θα δουλευόμαστε και μεταξύ μας. Ο τόπος έχει άλλες πέντε κυβερνήσεις.
Α.Τσίπρας: Ποιες είναι αυτές κύριε Πρόεδρε, για να τις καταγγείλω, τώρα αμέσως;
Κ.Παπούλιας: Των Βρυξελλών, της Μέρκελ, της Τρόικας, του Μπόμπολα, των άλλων Νταβατζήδων, θες να συνεχίσω; Γιατί προτιμώ να τελειώνουμε για να φάω το παστίτσιο…
Α.Σαμαράς: Κύριε πρόεδρε μισό λεφτό. Εντάξει να μην κάνουμε κυβέρνηση, γιατί έχουμε άλλες 5. Σε ποιόν θα φορτώσουμε το ότι δεν τα βρήκαμε.
Κ. Παπούλιας: Σε όποιον θέλετε, εγώ νοιάζομαι μόνο για το παστίτσιο μου. Για τα άλλα σφαχτείτε.
Β.Βενιζέλος: Προτείνω το ναυάγιο να το φορτώσουμε στον Τσίπρα. Αυτό συμφέρει εμένα και εσένα Αντώνη.

Κ.Παπούλιας: Συμφέρει και εμένα, γιατί θα τελειώσουμε αμέσως…
Α.Σαμαράς: Αυτό συμφέρει εμένα, τον Βαγγέλη αλλά νομίζω και τον Τσίπρα, γιατί θα το παίξει ήρωας.
Α.Τσίπρας: Σας παρακαλώ το τι συμφέρει εμένα θα τα πω εγώ. Το σημαντικό όμως είναι να δούμε τι συμφέρει τον ελληνικό λαό.
Β.Βενιζέλος (γελώντας): Να σαι καλά βρε Αλέξη. Μας έκανες να γελάσουμε.
Α.Σαμαράς (γελώντας): Πραγματικά.
Α. Τσίπρας: Γιατί γελάτε; Είπα ότι θα καταργήσω το μνημόνιο;
Β. Βενιζέλος: Γελάμε γιατί μου φαίνεται ότι πιστεύεις ότι εμείς, είμαστε εδώ για το συμφέρον του ελληνικού λαού… Να σαι καλά.
Α. Τσίπρας: Ααα και για ποιο λόγο είμαστε εδώ, αν δεν είμαστε για το συμφέρον του τόπου;
Α.Σαμαράς: Είμαστε εδώ για το συμφέρον αυτών που ρυθμίζουν το συμφέρον του τόπου. Θα τα μάθεις αυτά, μην φοβάσαι.
Α. Τσίπρας: Ααα σας παρακαλώ. Εμείς νοιαζόμαστε για το συμφέρον του λαού. Αυτά δεν είναι αστεία.
Α. Σαμαράς: Αυτά από μόνα τους όντως δεν είναι αστεία. Αστεία γίνονται όταν τα συζητάμε εμείς.
Κ. Παπούλιας: Μα είναι θέματα αυτά που ανοίξατε τώρα. Πάμε να τελειώνουμε. Το παστίτσιο κρύο δεν τρώγεται. Και εσύ Αλέξη παιδί μου άσε τις μαλακίες, για τον λαό και τα συμφέροντά του. Άσχετο βρε παιδιά, η Γιουροβίζιον πότε είναι;
Α.Σαμαράς: Νομίζω το άλλο Σάββατο.
Β. Βενιζέλος: Όχι είναι το παράλλο στις 26 του μήνα.
Α. Τσίπρας: Εμείς την Γιουροβίζιον την καταγγέλλουμε.
Β. Βενιζέλος: Είστε υπέρ της καταγγελίας, της απαγκίστρωσης, της αποχώρησης, ή της επαναδιαπραγμάτευσης; (γελάει)
Α.Σαμαράς: Είστε έτοιμοι να απαντήσετε, ή να ρωτήσουμε την συνιστώσα Ρόζα; (γελάει)
Α. Τσίπρας: Για την Γιουροβίζιον έχουμε καθαρή θέση. Το αναφέρουμε και στο πρόγραμμά μας. Άμεση καταγγελία, έξοδος και διαπραγμάτευση για μια νέα Γιουροβίζιον των λαών.
Κ.Παπούλιας: Ωραία και εγώ συμφωνώ για μια τέτοια Γιουροβίζιον. Νομίζω συμφωνούμε όλοι. Άντε για να το κλείσουμε. Από το πρωί με έναν εσπρέσο είμαι. Όλοι υπέρ;
Β.Βενιζέλος: Υπερ.
Α. Σαμαράς: Υπέρ.
Α.Τσίπρας: Υπέρ.
Κ.Παπούλιας: Επιτέλους.
Α. Τσίπρας: Για την κυβέρνηση δεν είπαμε. Τι θα κάνουμε;
Κ.Παπούλιας: Τα είπαμε αυτά. Λες να μείνει ακυβέρνητος ο τόπος; Άστο βρε Αλέξη μου να χαρείς. Υπάρχουν άλλες 5 κυβερνήσεις. Φαγώθηκες να φτιάξουμε και 6η. Άστο γιατί το παστίτσιο θα γίνει τούβλο σε λίγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου