Σελίδες

2 Δεκ 2012

Το κακό ΠΑΣΟΚ χάθηκε και στη θέση του υψώθηκε ο καλός ΣΥΡΙΖΑ...





Θυμόμαστε!

To video το είδαμε , εδώ .
Θα μπορούσε κάποιος να ξεκινήσει το παραμύθι έτσι....
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα ΠΑΣΟΚ.... 
Και να το τελειώσει έτσι....
..και  η καλή νεράιδα κούνησε το μαγικό ραβδάκι της και λύθηκαν τα μάγια. Το κακό ΠΑΣΟΚ χάθηκε και στη θέση του υψώθηκε ο καλός ΣΥΡΙΖΑ... και ζήσαμε εμείς καλά (παραμύθι είναι ότι θέλουμε λέμε) και αυτοί καλύτερα.
Πέρα από αυτά που λέει η Αλέκα ( πείσμα και αυτοί οι ΚΚΕδες να μην αλλάζουν θέση). Ακούστε και δείτε τον Γ.Α.Π.  Τι διαφορετικό λέει ο Αλέξης σήμερα; ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Ολόιδια η φρασεολογία, ολόιδιο και το κοροϊδιλίκι του λαού.

Γιώργος Παπανδρέου, 4.2.2007 ή Αλέξης Τσίπρας 30.11.2012
"Μια φράση κα Πρόεδρε. Να ξέρει η κα Παπαρήγα ότι τις θέσεις τις οποίες εκφράζω, τις εκφράζω με συνέπεια είτε είμαι εντός της Ελλάδας, είτε είμαι εκτός της Ελλάδας. Είτε είμαι εδώ, στο Ελληνικό Κοινοβούλιο είτε είμαι στο Ευρωκοινοβούλιο, είτε είμαι στην Ινδία, είτε είμαι στην Αμερική, είτε είμαι στη Λατινική Αμερική ως Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς.

Και καταγγέλλω πολλές φορές και παντού τον άγριο, σκληρό καπιταλισμό που υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο, για μια δίκαιη κοινωνία για τον κόσμο.

Κυρία Παπαρήγα, τιμούμε τους αγώνες σας αλλά μην κάνετε τον αριστερό ψάλτη της Δεξιάς."


Γιώργος Παπανδρέου, 4.2.2007

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/12/12, 10:06 μ.μ.

    "Το ΠΑΣΟΚ είναι ΕΔΩ στο ΣΥΡΙΖΑ, ενωμένο, δυνατό"

    Αυτό είναι το νέο σύνθημα του ΠΑΣΟΚΟΣΥΡΙΖΑ.
    Αυτό σημαίνει ΕΝΩΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ή αλλιώς
    ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ

    Αχ βρε ηγεσία τού ΚΚΕ νά 'ξερες τι χάνεις...
    Την ξεφτίλα που θα πάθαινες αν δεχόσουν συνεργασία με το ΣΥΡΙΖΑ και το κυνήγι που θά 'τρωγες απ' τα μέλη και τους οπαδούς τού κόμματος.

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/12/12, 10:30 μ.μ.

    94 ΧΡΟΝΙΑ.. ΠΙΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ..
    Τι αντιπροσωπευει ακριβώς το ΚΚΕ πλέον; ΕΛΕΟΣ με τις χρυσαυγιτικες αναρτησεις σας... Εμείς δεν έχουμε δουλεια, δεν έχουμε να πληρώσουμε τους φόρους κινδυνεύουμε κάθε μέρα.. και σεις μην χαλάσετε το υπέρχο μαγαζάκι σας.
    Να το χαίρεστε και να ψωνίζετε μόνοι σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε των 10:30:00 μ.μ., το στυλ και το ύφος της γραφής σου κάτι μου θυμίζει...
      Βοήθα με να το βρώ ρε παλληκάρι, ή θέλεις να το βρώ μόνος μου.
      Κατ' αρχάς που κολλάει η ανάρτηση που άφησες το σχόλιο με τα 94 χρόνια του ΚΚΕ???
      ΚΟΛΛΑΕΙ???
      Το ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΕΙΤΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ 94 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ,
      ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.
      Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ, Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΕΙΟΥΝ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ.
      Εχω αμφιβολίες για σένα παλληκάρι μου, για το αν είσαι καλοπροαίρετος, και να στο πω το γιατί :
      λές "ΕΛΕΟΣ με τις χρυσαυγιτικες αναρτησεις σας..."
      Σε προκαλώ να μου αποδείξεις που το διαπίστωσες αυτό?
      Με στοιχεία και τεκμηριωμένες απόψεις.
      λές "Εμείς δεν έχουμε δουλεια, δεν έχουμε να πληρώσουμε τους φόρους κινδυνεύουμε κάθε μέρα.. και σεις μην χαλάσετε το υπέρχο μαγαζάκι σας."
      Σε προκαλώ πάλι να μου αποδείξεις γιατί αυτό το απευθύνεις στο ΚΚΕ, με τεκμηριωμένες θέσεις και στοιχεία και όχι με αφορισμούς ...
      λές "Να το χαίρεστε και να ψωνίζετε μόνοι σας" , τι ακριβώς εννοείς????
      στοιχεία παρακαλώ , πολιτικές θέσεις , τεκμηριωμένες,
      ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΩΝΥΜΕ, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΑ ΧΑΡΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΠΟΥ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
      ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ...
      ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ .
      ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ,
      ΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΣ...
      ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΙΝΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ , ΜΕ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΙΝΟΣ ΧΑΦΙΕΣ.
      ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ...
      ΕΓΩ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ,,,
      ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ...
      'Η ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ , Ή ΧΑΦΙΕΣ, ΔΙΑΛΕΞΕ ΚΑΙ ΠΑΡΕ...

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος3/12/12, 1:14 π.μ.

    @ Ανώνυμος2 Δεκ 2012 10:30:00 μ.μ.

    Εγώ δε θα σου ζητήσω επιχειρήματα όπως ο bandiera rossa.
    Το θεωρώ περιττό, γιατί είναι ορατό ότι δεν έχεις.
    Πού να τα βρεις άλλωστε, αφού δεν υπάρχουν;
    Τι να κάνεις μαυροκακομοίρη; Να τα κατασκευάσεις; Ε, και πάλι μπούμεραγκ θα σου γυρίσουν, διότι αυτοστιγμής θα διαψευστείς απ' την παρματικότητα.
    Οπότε τι σου μένει να κάνεις;
    Απλά, να πετάς μια μπαρούφα και να εξαφανίζεσαι πανικόβλητος, κρυβόμενος απ' την αλήθεια που βοά.

    Όσο για το μυξόκλαμά σου, ότι τάχα είσαι άνεργος και δεν έχεις να πληρώσεις φόρους και τα τοιαύτα, ένα αποκαλύπτεται:
    Τ' αφαντικά σου, που σε βάζουν να κάνεις βρωμοδουλειά σε βάρος τού λαού, σ' έχουν πιάσει κορόϊδο. Δεν σε πληρώνουν καλά...
    Να θυμάσαι: Όταν χτυπάς το ΚΚΕ, τα λαϊκά συμφέροντα χτυπάς. Άρα και τα δικά σου, κι ας μην το αντιλαμβάνεσαι.
    Συνεπώς, θα είσαι και(!) ρουφιάνος και(!) πεινασμένος.
    Αυτό ονειρεύτηκες για τη ζωή σου;
    Τόσο χαμηλή αυτοεκτίμηση έχεις;
    Σε λυπάμαι...

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή