Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ...



Ολοι ψήφισαν τον ίδιο νόμο.

Διδακτικές για το λαό και πρόσφορες για συμπεράσματα είναι οι εσωκομματικές «κόντρες», με τις οποίες οι ΠΑΣΟΚοι βουλευτές και υπουργοί προσπαθούν να ελιχθούν απέναντι στη λαϊκή δυσαρέσκεια για την πολιτική τους, όπως αυτή εκφράζεται και στο ζήτημα της απελευθέρωσης των ταξί. 
Χτες, ο βουλευτής Λακωνίας του ΠΑΣΟΚ Λ. Γρηγοράκος απαίτησε από τον υπουργό Μεταφορών Γ. Ραγκούση να παραιτηθεί, επειδή, όπως είπε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη, άλλαξε προς το χειρότερο τα συμφωνηθέντα από το νόμο Ρέππα και οδήγησε τους ταξιτζήδες στο δρόμο.

***
Η απάντηση Ραγκούση είναι αποκαλυπτική της στρατηγικής που ενιαία υπηρετούν κυβέρνηση και ΠΑΣΟΚ, ανεξάρτητα από τις επιμέρους ενστάσεις και γκρίνιες: «Ο κ. Γρηγοράκος ζητά την παραίτηση μέλους της κυβέρνησης που προωθεί την εφαρμογή ενός νόμου που και ο ίδιος ο βουλευτής ψήφισε πριν από τέσσερις μόλις μήνες και σύμφωνα με τον οποίο συντελέστηκε η απελευθέρωση όλων των επαγγελμάτων από τις 2 Ιουλίου», δήλωσε με ανακοίνωσή του ο υπουργός Μεταφορών, ο οποίος, να σημειωθεί ότι, πήρε τα εύσημα και από τον προκάτοχό του στο υπουργείο. Πιο συγκεκριμένα, ο Δ. Ρέππας, σε συνέντευξή του την Κυριακή, διαβεβαίωνε ότι το σύνολο του ΠΔ, που ο ίδιος είχε προωθήσει και εξειδίκευε το ν. 3919/11 για την «απελευθέρωση» των κλειστών επαγγελμάτων, έχει υιοθετηθεί από τον Γ. Ραγκούση, εκτός από το σημείο εκείνο που προέβλεπε πληθυσμιακές αναλογίες για την έκδοση νέων αδειών και πως ο νυν υπουργός κάνει σήμερα «μια άλλη προσέγγιση προς την ίδια κατεύθυνση της απελευθέρωσης της αγοράς».
***
Με άλλα λόγια, Ρέππας, Ραγκούσης, Γρηγοράκος και όλοι οι υπόλοιποι υπουργοί και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ψήφισαν το νόμο της απελευθέρωσης που εφαρμόζεται τώρα και την ίδια ώρα, για να αποπροσανατολίσουν και να εγκλωβίσουν τους αυτοαπασχολούμενους αυτοκινητιστές, κάποιοι από το κυβερνητικό επιτελείο καμώνονται σήμερα πως διαφωνούν στα επιμέρους. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τη συνδικαλιστική ηγεσία των ταξιτζήδων, που συμφωνεί με την απελευθέρωση και διαφωνεί μόνο με τις πληθυσμιακές αναλογίες, ανοίγοντας διάπλατα το δρόμο στις μεγαλοεταιρείες να μονοπωλήσουν τον κλάδο. Να τους «μετρήσουν» όλους, έναν έναν, οι αυτοκινητιστές που βρίσκονται στους δρόμους και να τους πληρώσουν με το νόμισμα που τους αξίζει: Με την ενίσχυση των Επιτροπών Αγώνα που συσπειρώνονται στην ΠΑΣΕΒΕ, κόντρα στην πολιτική της απελευθέρωσης, η οποία αφανίζει τους μικροϊδιοκτήτες και μεροκαματιάρηδες του κλάδου και από την οποία έχουν να κερδίσουν μόνο οι λίγοι και ισχυροί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου