Αναδημοσίευση απο REDFLY PLANET
Συνήθως πίσω απο τις μικρές νίκες,
ξεπροβάλλουν οι πιο μεγάλοι και πιο αξιόλογοι στόχοι ....
Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες μέρες για τα διόδια και για το "κίνημα κατά των διοδίων", με αφορμή την ενέργεια του δήμαρχου Στυλίδας Απ. Γκλέτσου να ανοίξει στις 11 Ιανουαρίου, "παράνομη" δίοδο (σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία)στον αυτοκινητόδρομο που περνά μέσα απο το δήμο Στυλίδας και την σύλληψή του από τις αστυνομικές αρχές.
Ασχέτως εαν το "κίνημα" αυτό, στηρίζεται κυρίως σε μικροπολιτικά και μικροαστικά αντανακλαστικά, με στόχους ρεφορμιστικούς στην πλειοψηφία τους, που περιορίζονται στην μείωση ή την κατάργηση ορισμένων διοδίων, χωρίς να θίγουν άμεσα το γενικότερο πρόβλημα της ιδιωτικοποίησης των δημοσίων υποδομών, ... εμείς απο την πλευρά μας στηρίξαμε τους πολίτες αυτούς δημοσιεύοντας άρθρα, ανακοινώσεις και οπτικοακουστικό υλικό απο τις κινητοποιήσεις τους, καθώς θεωρούμε ως ένα θετικό βήμα, την μετατροπή της λαϊκής οργής και αγανάκτησης, σε ενεργή συμμετοχή, αγωνιστικότητα και κινητοποίηση.
Όμως έχει απόλυτο δίκιο το ΚΚΕ, όταν λέει πως "οι ατομικές αντιδράσεις, δεν αρκούν να αποτρέψουν την μεγάλη ληστεία που υφίσταται ο λαός" ... και προσθέτουμε εμείς "ούτε οι ατομικές αλλά και οργανωμένες αντιδράσεις που περιφρουρούν τοπικά ή συντεχνειακά, μικροσυμφέροντα".
Βλέπουμε δηλαδή τους κατοίκους συγκεκριμένων περιοχών (Στυλίδα, Κερατέα) ή συγκεκριμένων επαγγελματικών κλάδων, που αγωνίζονται με μεγάλη διάθεση (και μπράβο τους), για τα τοπικά ή "συντεχνειακά" προβλήματά τους, ... να μην δείχνουν το αντίστοιχο ενδιαφέρον, όταν πρόκειται για τον αγώνα άλλων περιοχών ή άλλων επαγγελματικών ομάδων, αποκόπτωντας έτσι το δικό τους πρόβλημα, απο την "συνολική εικόνα" ! Διότι μπορεί ο Απ. Γκλέτσος (αν και ιδιαίτερα υπερβολικός στις δηλώσεις και κινήσεις του) να πέτυχε μια σημαντική νίκη για τα συμφέροντα των κατοίκων της Στυλίδας και τον χειροκροτούμε για αυτό, αλλά μεθαύριο η κατασκευάστρια εταιρία, και συνολικά το μεγάλο κεφάλαιο, θα επανέλθει ώστε να διεκδικήσει εκ νέου τα κέρδη της ... και είτε απλά θα επιβάλλει δικαστικά την θέση της, είτε θα τα διεκδικήσει απο το κράτος άρα μέσω των τελών κυκλοφορίας ή άλλων φοροεισπρακτικών μέτρων . Εκεί τι θα κάνουν τότε οι κάτοικοι της Στυλίδας ?
Και εδώ μπαίνει ο ρόλος των προδευτικών και κομμουνιστών, οι οποίοι έχουν την υποχρέωση μέσω οργανωμένων φορέων, συνδικάτων και κομμάτων, να συνδέσουν τα τοπικά, "συντεχνειακά" προβλήματα με την ολοκληρωμένη εικόνα, την συνολική κοινωνική οργάνωση, την ιδιοκτησία των μέσων παραγωγής και των υποδομών, τους θεσμούς, την εξουσία.
Δεν είναι το πρόβλημά μας μονάχα τα διόδια και κάποιος κατασκευαστής ο οποίος εισπράττει, αλλά συνολικά ο χαρακτήρας και το ιδιοκτησιακό καθεστώς του εθνικού οδικού δικτύου, οι συμβάσεις παραχωρήσεις, οι οποίες είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένων αστικών πολιτικών και συμφερόντων, όπως επίσης και το ξεπούλημα κάθε δημόσιας και κοινωνικής ιδιοκτησίας στο όνομα της κερδοφορίας του κεφαλαίου (λιμάνια, ΟΣΕ, Μεσα μαζικής μεταφοράς, ΟΤΕ, ΔΕΗ ... κλπ)
Δεν πρέπει να συνδέσουμε το πρόβλημα του ΧΥΤΑ της Κερατέας, μονάχα με την τοποθεσία, με τον εάν θίγεται κάποιο ρέμα, ή ένας αρχαιολογικός χώρος ... λες και δεν θα μολυνθεί η όποια περιοχή στην οποία τελικά θα καταλήξει ο ΧΥΤΑ ! Το πρόβλημά μας δεν είναιμόνο, εαν τα σκουπίδια της Αθήνας καταλήξουν στην Κερατέα ή στην Θήβα, αλλά το συνολικό πρόβλημα των απορριμάτων και της μόλυνσης, απο την ποσότητα και την ποιότητα των σκουπιδιών, μέχρι τον τρόπο επεξεργασίας τους και τον δημόσιο ή ιδιωτικό σχεδιασμό ή έλεγχο της διαδικασίας !
Eίναι επιτακτική ανάγκη οι υποδομές της χώρας, είτε πρόκειται για οδικούς άξονες, είτε πρόκειται για χώρους επεξεργασίας ή ανακύκλωσης απορριμάτων, να είναι λαϊκή κοινωνική ιδιοκτησία και να κατασκευάζονται με κεντρικό σχεδιασμό, σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες επιστημονικές μελέτες και με μοναδικό γνώμονα την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών, την ασφάλεια και την υγεία του λαού και την προστασία του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς !
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΗΝΥΘΗΚΕ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤ/ΤΟ ΜΕ ΦΩΤΕΙΝΟ ΒΕΛΟΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΛΩΡΙΔΟΣ ΚΥΚΛΟ-
ΦΟΡΙΑΣ,ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ Η ΜΠΑΡΑ,ΩΣΤΕ ΝΑ
ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ?????????
ΤΑΣΟ, είναι σημαντικό να συνδέεται το μικρό με το μεγάλο. Έχεις δίκιο στο ότι ο δήμαρχος ενδιαφέρθηκε μόνο για τους δικούς του δημότες
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως οι κινήσεις του Γκλέτσου και κάθε πιθανού αυριανού μιμητή του είναι μία τιμωρία για την Αριστερά για όσα λέει και κυρίως για όσα δεν κάνει όπως θα έλεγε ο Βαλδίμηρος. Με δύο λόγια ο κόσμος είναι μπροστά, η αριστερά πίσω από τις εξελίξεις.
Το ΚΚ τι κάνει; Με εκδήλωση σε άλλη μέρα από τις κοινοιτοποιήσεις πολιτών ενάντια στα διόδια; Γιατί ο σεχταρισμός σύντροφε;
Αυτό δεν δείχνει ότι φοβάται την κριτική περί ανυπακοής που του κάνουν τα αστικά ΜΜΕ και αστοί δημοσιογράφοι(π.χ. Καθημερινή, Μαρίνος);
Ξαναδιάβασε τον "Αριστερισμό" του Λενιν και το "σκέψη του Λένιν" του Λούκατς
Ηταν τέτοιας ευπρέπειας, κοσμιότητας και κομψότητας η συμπεριφορά των κ.κ. Λυριτζή και Οικονόμου χτες προς τον δήμαρχο Στυλίδας Απ. Γκλέτσο, που ελπίζουμε να μην περάσει απαρατήρητη από τους εργολάβους των εθνικών οδών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτείνουμε στον τηλεοπτικό «Σκάι» να προμηθεύσει όλες τις εταιρείες εργολάβων με φωτογραφίες των συντελεστών της πρωινής ζώνης του, οι οποίοι με τη σειρά τους να τις αναρτήσουν στα γκισέ των διοδίων, με την αυστηρή εντολή προς τους υπαλλήλους που αναγκάζονται να εισπράττουν τα «λύτρα» από τους εποχούμενους, όταν αναγνωρίζουν τους δυο κυρίους, να τους αφήνουν και μόνο αυτούς (άντε και τους κ.κ. Μανδραβέλη - Πρετεντέρη) να διέρχονται ελευθέρως.