Σελίδες

29 Απρ 2014

Η αλήθεια για την Εργατική Πρωτομαγιά και τα ψέματα της Χρυσής Αυγής

Η Χρυσή Αυγή ανακοίνωσε ότι την Πέμπτη 1η Μάη θα εορτάσει έξω από τα κεντρικά της γραφεία την «εθνικιστική Πρωτομαγιά». Στο πλαίσιο της γκεμπελικού τύπου προπαγάνδας κατόρθωσαν για μια ακόμα φορά να χωρέσουν δύο καθ’ όλα ασύμβατες νοητικά και ασυμβίβαστες ταξικά έννοιες.
Η Πρωτομαγιά έγινε σύμβολο των αγώνων της απανταχού εργατικής τάξης ενάντια στην καπιταλιστική εκμετάλλευση.
Δεν μπορεί να έχει λοιπόν καμία σχέση με το ναζισμό και τα ιδεολογήματα της Χρυσής Αυγής περί συνεργασίας των τάξεων στο πλαίσιο του «ενιαίου εθνικού συμφέροντος». Για ποιο σκοπό θα καλέσει, αλήθεια, η Χρυσή Αυγή να αγωνιστούν οι Έλληνες εργάτες για τους οποίους υποκριτικά υποστηρίζει ότι νοιάζεται; Για να παίρνουν 18 ευρώ μεροκάματο που δίνουν τα δουλεμπορικά της γραφεία; Στην ουσία, θα τους καλέσει να «γιορτάσουν» μαζί με τα αφεντικά τους την απρόσκοπτη συνέχιση της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης.
Εξάλλου, οι κινητοποιήσεις της 1ης Μάη του 1886 στο Σικάγο, που καθιέρωσαν την Πρωτομαγιά ως σύμβολο της εργατικής ταξικής πάλης, σε αντίθεση με όσα υποστηρίζουν οι αστοί εθνικιστές, αποτέλεσαν υπόδειγμα της ταξικής ενότητας των εργατών όλων των εθνοτήτων ενάντια στην ταξική εκμετάλλευση των καπιταλιστών.
Ενδεικτικά, από τους δικασθέντες εργάτες για τις ταξικές συγκρούσεις της Πρωτομαγιάς του 1886 (Άουγκουστ Σπις, Γκέοργκ Έγκελ, Άντολφ Φίσερ, Λούις Λινγκ, Μίκαελ Σβαμπ, Σάμουελ Φίλντεν, Όσκαρ Νίμπι και Άλμπερτ Πάρσονς) οι 6 ήταν Γερμανοί μετανάστες και από τους 4 εκτελεσθέντες οι 3 ήταν Γερμανοί μετανάστες. Ήταν μετανάστες εργάτες σαν κι αυτούς που έχουν δεχτεί επανειλημμένα τις επιθέσεις της ναζιστικής συμμορίας.
Άλλωστε, η Χρυσή Αυγή δεν έχει καμιά σχέση με τους αγώνες που συνδέθηκαν με την Πρωτομαγιά στην Ελλάδα.
Δεν έχει καμιά σχέση η ναζιστική Χρυσή Αυγή με τις καπνεργατικές κινητοποιήσεις του 1936 και τους εκτελεσμένους, από τους ομοϊδεάτες τους, 200 κομμουνιστές την Πρωτομαγιά του 1944 στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής;   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου