Σελίδες

2 Απρ 2013

Η Χρυσή Αυγή χρηματοδοτείται από εφοπλιστές...

Στενά διασυνδεδεμένη με το εφοπλιστικό κεφάλαιο, τα συμφέροντα των εφοπλιστών, εμφανίζεται η νεοναζιστική οργάνωση Χρυσή Αυγή.

Ταυτόχρονα, στο διεθνή Τύπο αναδημοσιεύονται πλέον πληροφορίες και εκτιμήσεις ότι χρηματοδοτείται απευθείας από εφοπλιστές. Χαρακτηριστικά, η βρετανική εφημερίδα Guardian φιλοξενεί εκτεταμένο άρθρο για τους εν Ελλάδι νεοναζί επισημαίνοντας ανάμεσα σε άλλα τη φημολογία για οικονομική στήριξη της Χρυσής Αυγής από εφοπλιστές, ότι κατέστησαν εφικτό το άνοιγμα παραρτημάτων της σε όλη την Ελλάδα.
Ανεξάρτητα του αν και τι ισχύει στα της χρηματοδότησης των νεοναζί, είναι αξιοσημείωτη η πρεμούρα που δείχνουν με κάθε ευκαιρία για τα συμφέροντα των εφοπλιστών. Σε αυτό το πλαίσιο κατέθεσαν πρόσφατα ερώτηση στη Βουλή με θέμα: «Λύση στη χρηματοδότηση των ναυτιλιακών εταιρειών», βγαλμένη θαρρείς κατ' ευθείαν από τα συρτάρια της Ένωσης Εφοπλιστών, ζητώντας νέα προνόμια για τους εφοπλιστές όπως «ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών υπό όρους από τη μεριά του κράτους». Η οργάνωση ρωτούσε μάλιστα την κυβέρνηση αν «θα δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα (σ.σ. χρηματοδότησης) οι ναυτιλιακές εταιρείες; Με ποιον τρόπο προτίθενται να στηρίξουν τις ναυτιλιακές εταιρείες;».
Ζητούσε επομένως το ελληνικό δημόσιο, ο ελληνικός λαός, να επιδοτήσουν παραπέρα τους εφοπλιστές, να αποπληρώσουν το τραπεζικό δάνειο ενός μεγαλοεπιχειρηματία αν η πλοιοκτήτρια off shore του κηρύξει για το τυπικό μια πτώχευση γλιτώνοντας ο ίδιος την αποπληρωμή. Τι περισσότερο να θελήσει ένας εφοπλιστής;
Θυμίζουμε ότι ήδη από τον περασμένο Νοέμβρη, ο βουλευτής τους Παναγιώταρος μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής ζητούσε από τότε ουσιαστικά νέες επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές για τους εφοπλιστές, με αντάλλαγμα δήθεν κάποιες θέσεις εργασίας για Έλληνες που κι αυτές από τον κρατικό προϋπολογισμό θα πληρωθούν, τον Έλληνα φορολογούμενο. Έλεγε χαρακτηριστικά: «(...) βλέπουμε στον προϋπολογισμό που λέτε ότι από φορολόγηση των πλοίων υπό ελληνική σημαία θα αποκομίσουμε 80 εκατ. ευρώ... ε το πιο εύκολο που θα κάνουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες είναι να αλλάξουν τη σημαία για να γλιτώσουν τα λεφτά, αντί να βρεθεί μια χρυσή τομή κι από δυο τρεις Έλληνες που είναι μάξιμουμ σε κάθε πλήρωμα, ο καπετάνιος και ο πρώτος μηχανικός, να δοθούν κίνητρα για να είναι και οι υπόλοιποι ναύτες Έλληνες (...)».
Τάχα κόπτονται για τον Έλληνα ναυτικό ενώ δε λένε κουβέντα π.χ. για το καμποτάζ για το οποίο χρόνια αγωνίζονται οι ναυτεργάτες και έχει να κάνει ακριβώς με τη διατήρηση ελληνικού πληρώματος στα πλοία. Οι ναυτεργάτες υπερασπίζονται την ύπαρξη ελληνικού πληρώματος πρώτα και κύρια για την ασφάλεια τη δικιά τους και των επιβατών. Στα ναυάγια που έγιναν τα τελευταία χρόνια, το πλήρωμα δεν μπορούσε να συνεννοηθεί ούτε για να κατεβάσει τις βάρκες γιατί απλούστατα δε μιλάει την ίδια γλώσσα. Όμως τέτοια ζητήματα η Χρυσή Αυγή δεν αγγίζει καθώς θίγονται μονοπώλια. Μόνο υπόσχεται δυο τρεις προσλήψεις, δίνοντας με το άλλο χέρι εκατομμύρια του λαού.
Τέλος ο ίδιος ο «αρχηγός» των εν Ελλάδι νεοναζί Μιχαλολιάκος, Φλεβάρη, μέρες απεργίας των ναυτεργατών (σαν σήμερα), ερωτώμενος σε τηλεοπτικό κανάλι γιατί η οργάνωση δεν πάει στο λιμάνι να συμπαρασταθεί στους απεργούς ναυτεργάτες απάντησε: «Βγάλαμε ανακοίνωση (σ.σ. μία δυόμισι σειρών...) για το θέμα και οπωσδήποτε είμαστε στο πλευρό των απεργών, από την άλλη πλευρά όμως υπάρχει κι ένας ολόκληρος λαός που απαιτεί από το κράτος, κι αυτός (σ.σ. ο λαός) είναι το θύμα της υποθέσεως, από τη μια μεριά δηλαδή το κράτος, ένα ανήμπορο κράτος, από την άλλη οι εργατοπατέρες, δεν είναι αθώοι, έτσι; Έχουν κάνει πολλά...». Στοχοποίηση των πρωτοπόρων ναυτεργατών και επιχειρηματολογία κατευθείαν από τα υπόγεια του Μαξίμου και την Ένωση Εφοπλιστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου