Σελίδες

29 Ιουν 2019

"Προοδευτικό Μέτωπο" ενάντια στο... ΚΚΕ...

Ο Πάνος και στις Ευρωεκλογές ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ!
Ο Πάνος είναι απο τους ψηφοφόρους του ΚΚΕ που έφυγαν για τον ΣΥΡΙΖΑ το 2012 πιστεύοντας στο ''πρώτη φορά αριστερά'' και η δύναμη του κόμματος από το 8,5 % πήγε στο 4,5 %. 
Ο Πάνος προχθές συμμετείχε σε μια σύσκεψη μαζί με άλλους πρώην ψηφοφόρους του ΚΚΕ που έφυγαν για τον ΣΥΡΙΖΑ και τώρα αποφάσισαν να επιστρέψουν στο ΚΚΕ!
Έχει αξία να μεταφέρω μερικά από αυτά που είπε ο Πάνος στην σύσκεψη:

  • Πήγα στον ΣΥΡΙΖΑ καθαρά να δοκιμάσω τι μπορεί να κάνει μια κυβέρνηση από αριστερούς μέσα στο αστικό πολιτικό σύστημα και επειδή το ΚΚΕ είχε ξεκαθαρίσει πως δεν θα συμμετέχει ποτέ σε αστική κυβέρνηση. 
  • Μας έφεραν τον Παυλόπουλο για πρόεδρο το δέχτηκα με βαριά καρδιά...
  • Έκαναν το Οχι Ναι και το κατάπια για να μην γίνουμε αριστερή παρένθεση!
  • Γίναμε οι καλύτεροι εταίροι του Τραμπ και το δέχτηκα κι αυτό για να πιέσουμε την ΕΕ όπως μας έλεγαν.
  • Έφεραν για χατήρι των Αμερικανών την συμφωνία των Πρεσπων την δέχτηκα μπας και μας βοηθήσουν και βγούμε απο τα μνημόνια βλέποντας καθαρά πως για τους Αμερικανους χάνουμε την κυβέρνηση!
  • Ψήφισα και στις Ευρωεκλογές μόνο και μόνο για να μην έρθει η ΝΔ! Το αποτέλεσμα γνωστό! Η ΝΔ στην πόρτα της κυβέρνησης. 
Και τώρα; 

  • Θα περίμενα σαν ΣΥΡΙΖΑ ένα μήνα μέχρι τις εκλογές να κάνουμε κάτι να φέρουμε αυτόν τον κόσμο που έφυγε για την ΝΔ ξανά στον ΣΥΡΙΖΑ! 
  • Να κάνουμε μια προσπάθεια τέλος πάντων!
  • Καμιά συζήτηση όμως γι αυτό!

Αντίθετα πριν λίγες μέρες μου έδωσαν μια κατάσταση από ψηφοφόρους του ΚΚΕ να τους πλησιάσω να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ για να μην έρθει η Δεξιά!
Εκει πραγματικά σοκαρίστηκα! 
Λέω μέσα μου τι μου ζητούν τώρα;
Αντι να μου ζητήσουν να αδυνατίσω την ΝΔ μου ζητούν να αδυνατίσω το ΚΚΕ; 
Τελικά ποιον έχουμε απέναντι;

Πέρασαν πολλά από το μυαλό μου!

Εκείνο όμως που θυμήθηκα και είμαι εδώ σήμερα σ' αυτή τη σύσκεψη είναι τα λόγια που μου εξιστορούσε ο παππούς μου από την εξορία του στη Μακρόνησο!

Έλεγε ο παππούς μου:
  • Δεν έφτανε μόνο να υπογράψεις δήλωση και να αποκηρύξεις τα πιστεύω σου!
  • Δεν έφτανε που αυτή η δήλωση έπρεπε να διαβαστεί στην Εκκλησία του χωριού σου να μάθουν όλοι οι συγχωριανοί σου την ταπείνωση!
  • Δεν έφταναν όλα αυτά και άλλα τόσα ταπεινωτικά και προσβλητικά! 
  • Μετά την δήλωση έπρεπε τώρα να στραφείς και ενάντια στους πρώην συντρόφους σου!
  • Έπρεπε να συμμετέχεις στους κατασταλτικούς μηχανισμούς είτε σαν ρουφιάνος είτε σαν προβοκάτορας και όπου άλλου σε χρειαζόταν το αστικό κράτος και η εξουσία του!
Αυτά τα λόγια του παππού θυμήθηκα όταν μου έδωσαν την κατάσταση να πλησιάσω ψηφοφόρους του ΚΚΕ!
Αυτά τα λόγια θυμήθηκα και είμαι εδώ σήμερα σ' αυτή τη σύσκεψη και ξανά στο πλευρό του ΚΚΕ. Θεωρώ οτι άργησα πολύ αλλά είμαι εδώ!

Αυτά είπε ο Πάνος και αλλα πολλά... και 'γω να του πω: Καλώς ήρθες Πάνο και καλούς αγώνες να έχουμε!
Κ.Μπ.
 

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος29/6/19, 8:33 μ.μ.

    Ήρθε η ώρα να τελειώσει το κακόγουστο αστείο. Να καταλάβει επιτέλους η πλειοψηφία του εκλογικού σώματος (εργαζόμενοι, συνταξιούχοι και κυρίως άνεργοι) ότι δεν έχουμε κυβέρνηση αριστερή. Μας κυβερνούν εντεταλμένοι. Υπαλληλάκια της ευρωπαϊκής ψευτο-συμμαχίας, πρόθυμα να υπηρετήσουν με κάθε τρόπο τα συμφέροντα των ολίγων. Λύσεις στα προβλήματα του κατεχόμενου λαού μας δεν πρόκειται να δοθούν από τους διάφορους Κυριάκους και Αλέξηδες. Η ζωή κερδίζεται με αγώνες - τους καθημερινούς αγώνες που μας έμαθε να δίνουμε το ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή