Σελίδες

3 Φεβ 2019

Χυδαίο και άθλιο δίλλημα της «πρώτης φοράς Αρισερά»...











Ή θα αφήσεις να πεταχτεί το γειτονόπουλο στο δρόμο ή θα δυσκολευτείς να σπουδάσεις το παιδί σου!

Αυτό το χυδαίο δίλλημα έθεσε ο αντιπρόεδρος αυτής της άθλιας, αυτής της χυδαίας, αυτής της μιαρής και πανμίαρης και μιαρώτα της «πρώτης φοράς Αρισερά»! Ή θα αφήσεις να πάρουν το σπίτι του διπλανού σου ή θα κουρέψουμε τις δικές σου καταθέσεις. Ή θα αφήσεις να πετάξουμε στο δρόμο το παιδί του γείτονα και να το κάνουμε προσφυγόπουλο μέσα στην ίδια του τη χώρα ή θα δυσκολευτείς να σπουδάσεις το δικό σου, αφού από τα τριάντα χιλιάρικα, που με κόπο έβαλες στην τράπεζα, θα σου πάρουμε τα δέκα. 
Ο αντιπρόεδρος αυτής της άθλιας προβοκατόρικης κυβέρνησης ήξερε τι έκανε.
Έριξε τον σπόρο του κοινωνικού αυτοματισμού. Κάλεσε τον λαό, που δεν κινδυνεύει η κατοικία του, να αντιμετωπίσει παθητικά την αρπαγή της λαϊκής κατοικίας του γείτονα. Αυτή η προβοκατόρικη αριστερά, που μπροστά της ωχριά και η χούντα, θα μπορούσε να καλέσει τον λαό, που δεν κινδυνεύει το σπίτι του, να ορμήσει και να  πετάξει έξω από τα σπίτια τους αυτούς που χρωστούν για να μην ταλαιπωρούνται και τα ΜΑΤ!
Τώρα να δεις πλάκες… Θα δεις ντεμέκ αγωνιστές να υπερασπίζονται τα λεφτουδάκια τους, θα δεις τύπους που φώναζαν «κανένας πλειστηριασμός λαϊκής κατοικίας» να κάνουν την «πάπια», θα δεις επαναστάτες της πλάκας να κοιτάνε τη δουλίτσα τους και τον παρά τους! Θα αρχίσουν να σιγοψιθυρίζουν, όσοι δεν έχουν ήδη αρχίσει, πως αυτοί που θα χάσουν το σπίτι τους ήταν άχρηστοι, τεμπέληδες, ανίκανοι και ότι θα μπορούσαν να μη βρίσκονται σ’ αυτήν την κατάσταση! Όμως τους γελάσανε τους νοικοκυραίους! Τους γελάσανε όλους αυτούς που πιστεύουν ότι ο αντιλαϊκός κατήφορος θα σταματήσει με την αρπαγή της λαϊκής κατοικίας. Μόλις χρειαστεί θα κουρέψουν και τις καταθέσεις τους, αλλά τότε θα είναι αργά! Κουρέψανε μισθούς, κουρέψανε δώρα, κουρέψανε συντάξεις, γιατί να μην κουρέψουνε και τις καταθέσεις;! Αυτοί που κατακλέψανε τα λεφτά των εργαζομένων από τα ασφαλιστικά ταμεία γιατί να μην κλέψουνε και μέρος των καταθέσεων;! Το πρόβλημα δεν το λένε Γιάννη, Γιώργο, Μήτσο, Βαγγέλη, Σοφία, Γιωργία, Δέσποινα. Το πρόβλημα έχει ένα όνομα και αυτό είναι ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ!
Τα σπίτια του κοσμάκη είναι Θερμοπύλες! Θα με ρωτήσεις: Εσύ δίνεις για το παιδί του διπλανού τις καταθέσεις σου;! Εγώ για το παιδί του διπλανού δίνω και τη ζωή μου! Για την ακρίβεια, εγώ για το παιδί του διπλανού δεν δίνω τη ζωή μου! Την έχω δώσει ήδη. Εγώ για το παιδί του διπλανού στάθηκα μπροστά στο Γερμανικό εκτελεστικό απόσπασμα σε ηλικία εικοσιτεσσάρων ετών αφήνοντας ορφανό το δικό μου παιδί! Μη με ρωτάς λοιπόν τι θα κάνω εγώ. Εγώ πάλι το καθήκον μου θα κάνω κι όχι από καθήκον αλλά γιατί έτσι το νοιώθω. Κοιτάξου στον καθρέφτη και ρώτα τον εαυτό σου τι θα κάνει. Κι αν δεν απαντήσεις αμέσως φτύσε με όλη σου τη δύναμη τον καθρέφτη γιατί αυτό σου αξίζει! Εγώ μαζί με τους συντρόφους μου, πεθαμένους, ζωντανούς κι αγέννητους, θα μπούμε μπροστά με τίμημα όχι τις καταθέσεις μας αλλά τη ζωή μας! Οι ταξικές δυνάμεις θα φυλάξουν τις Θερμοπύλες, αλλά χρειάζονται κι εσένα για να μην περάσουν οι Μήδοι της ψευτοαριστεράς αυτήν την φορά! Γι’ αυτό αφού φτύσεις γερά, παράτα τον σιχαμερό καθρέφτη σου κι έλα να σταθείς μαζί μας σαν τον Βεντούζο. Εσύ θα αποδείξεις ότι ήσουν άλλο από αυτό που σε λογάριαζαν οι άλλοι, σε λογάριαζες κι εσύ και οι νέες γενιές θα μάθουν ότι είχες την τιμή να σταθείς στις Θερμοπύλες και οι Θερμοπύλες είχαν την τιμή να τις φυλάξεις. Οι νέες γενιές θα μάθουν πως έφραξες τις Θερμοπύλες με το κορμί σου, πολεμώντας δίπλα στον Άρη, στον Μπελογιάννη, στην Ηλέκτρα, στην Γκίνη και ότι καθάρισες τον άθλιο καθρέφτη σου μ’ έναν τρόπο που κανένας για κανέναν λόγο δεν θα μπορέσει να βρωμίσει ξανά εις τους αιώνας των αιώνων…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου