Είχαμε δηλώσει απο την αρχή, πως δεν είμαστε αντίθετοι σε κινήματα ή κινήσεις του τύπου «Δεν πληρώνω», αλλά αντιθέτως στηρίζουμε κάθε δείγμα ανυπακοής απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική των αστικών κυβερνήσεων, των ιμπεριαλιστικών μηχανισμών και των μονοπωλιακών ομίλων. Το βασικό όμως ζήτημα είναι, σύμφωνα πάντα με τις υπάρχουσες αντικειμενικές συνθήκες, αυτά τα κινήματα να εμφανίζουν, εξ' αρχής θα έλεγα, χαρακτηριστικά τα οποία θα καταστήσουν ξεκάθαρα, πως οι σκοποί και η δρομολόγηση των αγωνιστικών αυτών, κινητοποιήσεων, εντάσσονται στα πλαίσια ενός διαρκούς ταξικού αγώνα και μιας γενικότερης (τουλάχιστον) φιλολαϊκής και αντικαπιταλιστικής πολιτικής στόχευσης. Σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν με εκφυλισμό και θα οδηγήσουν τον λαό, σε μικροαστικές, συντεχνιακές ή όποιες τελωσπάντων - εντός του συστήματος - διεκδικήσεις και αιτήματα ! Και επειδή οι κεφαλαιοκράτες, αδυνατούν σε αυτήν την φάση της καπιταλιστικής παρακμής, να προχωρήσουν στην όποια παραχώρηση ή ικανοποίηση φιλολαϊκής διεκδίκησης, τα εκφυλισμένα πλέον κινήματα, θα καταφέρουν να συρρικνώσουν το όποιο εργατικό-λαϊκό μέτωπο και θα τροφοδοτήσουν την απογοήτευση και την θλίψη του κόσμου ...
Σε αυτήν ακριβώς την φάση, βρίσκεται το κίνημα των διοδίων "Δεν πληρώνω", που αντί να προχωρήσει και να διευρύνει την λαϊκή ανυπακοή σε "Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω την κρίση τους" επι της ουσίας και όχι δια του λόγου και μόνο, πέφτει όπως διαφαίνεται στην παγίδα της κυβέρνησης, η οποία εξέδωσε τροπολογία του ΓΟΚ (όπως ήταν και αναμενόμενο) και ανήγαγε την ανυπακοή σε "νομικό ζήτημα". Η αντίδραση των επιτροπών διοδίων ? Ανακοινώσεις με τις οποίες ενημερώνουν για τα παράθυρα της αστικής νομιμότητας και το πως θα αποφύγουμε τα πρόστιμα του αστικού κράτους ! Ούτε λογιστές να ήταν ...
Βάσει της νέας τροπολογίας του ΚΟΚ «Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως.»
Τι προτείνουν οι επιτροπές ?
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ - ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΜΕ; Δηλώνουμε στον υπάλληλο ότι «δεν μπορούμε να πληρώσουμε» δίνοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός μας. Ζητάμε να εκδοθεί απόδειξη με πίστωση και να ανοίξουν την μπάρα. Αν καθυστερούν προειδοποιούμε ότι: α) αν δεν ανοίξουν αμέσως την μπάρα καταστρατηγούν το συνταγματικό μας δικαίωμα για ελεύθερη μετακίνηση και διαπράττουν το ποινικό αδίκημα της παράνομης κατακράτησης. β) αν δεν εκδώσουν την απόδειξη διαπράττουν το φορολογικό αδίκημα της άρνησης εκδόσεως επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου. γ) αν αρνηθούν να ανοίξουν διαπράττουν και το αδίκημα της πρόκλησης για εκτέλεση παράνομης πράξης. Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και διαπιστώσουμε ότι δεν υπάρχει τροχαία ανοίγουμε την μπάρα με απλή ώθηση προς τα εμπρός και συνεχίζουμε την πορεία μας. Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και υπάρχει τροχαία τότε ζητάμε την συνδρομή του αστυνομικού ώστε να κοπεί πιστωτικό και να ανοίξει η μπάρα. Αν μας ζητηθεί να συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής πριν από την υπογραφή μας γράφουμε: «Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους». Σε περίπτωση που ο τροχονόμος δηλώσει αναρμόδιος ή αρνούνται να μας ανοίξουν την μπάρα καλούμε την αστυνομία στο 100 και ζητάμε να συλληφθεί ο ταμίας και ο υπεύθυνος των διοδίων και να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη με την αυτόφορη διαδικασία για παράνομη κατακράτηση.
Που βρίσκονται λοιπόν τα χαρακτηριστικά, του ταξικού αγώνα και της φιλολαϊκής κινηματικής δράσης, σε αυτήν την ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ανακοίνωση ?
Με τους νόμους τους τους πολεμάμε ,έτσι απλά …..
ΑπάντησηΔιαγραφήαν έτσι είναι ο εκφυλισμός ..ε τότε τι να πω ……
ΑπάντησηΔιαγραφή