Σελίδες

3 Δεκ 2019

Δεν έφτυσε ο Πρωτούλης τον Τζήμερο… εγώ τον έφτυσα!

τα σκατά που έχει στο κεφάλι του ο φασίστας
 
πλημμύρισαν κι άρχισαν να τρέχουν!
Τζάμπα κατηγορούν τον Πρωτούλη όσοι τον κατηγορούν. Δεν έφτυσε ο Πρωτούλης τον Τζήμερο, ούτε ο Πρωτούλης τον έλουσε με τον καφέ. Εγώ τον έφτυσα κι εγώ του πέταξα τον καφέ. Κατηγορήστε λοιπόν εμένα και δεν απευθύνομαι στους ομοϊδεάτες του Τζήμερου.
Απευθύνομαι σε όσους προοδευτικούς, δημοκράτες, αριστερούς, ακόμα και κομμουνιστές θεώρησαν την ενέργεια του Πρωτούλη ακραία, γιατί ίσως θυμίζει αντιδράσεις Κασιδιάρη. Σ’ αυτόν τον τόπο συνηθιζόταν το μπέρδεμα των πάντων είτε έχουν σχέση, είτε δεν έχουν καμία σχέση. 
Όμως κατηγορήστε εμένα. Μην κατηγορείτε τον Πρωτούλη. 
Αλλά πριν με κατηγορήσετε, με καταδικάσετε και τολμήσετε εντελώς απερίσκεπτα να με χαρακτηρίσετε Κασιδιάρη, θέλω να σας θυμίσω ότι επειδή πέρασαν τα χρόνια εγώ δεν ξέχασα ούτε το Μεσόβουνο, ούτε το Κομμένο, ούτε τους Πύργους, ούτε την Καισαριανή, ούτε τον Χορτιάτη, ούτε το Δίστομο, ούτε την Κάνδανο, ούτε τα Καλάβρυτα, ούτε την Κοκκινιά, ούτε το Κούρνοβο! Θα σκεφτεί κανένας «τι πας και θυμάσαι και τι σχέση έχουν αυτά με τον Τζήμερο;»


Ο Τζήμερος είναι αυτό το απόβρασμα που όπου κάθεται κι όπου στέκεται φωνάζει πως για τις εκτελέσεις, για τις καταστροφές, για τις βαρβαρότητες που έκαναν οι ναζί στην Ελλάδα δεν ευθύνονταν οι ναζί, αλλά όσοι έκαναν αντίσταση, ευθύνονταν οι αντάρτες, ευθυνόμουν εγώ. 
Ναι… σκότωσα πολλούς Γερμανούς. Ήταν καθήκον μου να ξεβρωμίσω αυτόν τον τόπο από τους ναζί. Τους σκότωσα γιατί εισέβαλαν στον τόπο μου και δεν ανέχομαι κανένα σκουλήκι να φωνάζει ότι εγώ εκτελούσα τους 200 της Καισαριανής επειδή έκανα το καθήκον μου απέναντι στην πατρίδα μου και απέναντι στον Ελληνικό λαό και δεν ανέχομαι να με βρίζει κανένας Τζήμερος γιατί με το όπλο στο χέρι έδιωξα τον εισβολέα. 
Κάνουν πως ξέχασαν οι Τζήμεροι ότι, πριν αρπάξω το όπλο, οι ναζί φίλοι τους και αφεντικά τους λιμοκτόνησαν τον Ελληνικό λαό. Εγώ όμως δεν ξεχνώ και γι’ αυτό έφτυσα τον Τζήμερο. Μόνο φάνηκε στο video ότι τον έφτυσε ο Πρωτούλης αλλά στ’ αλήθεια τον έφτυσα εγώ. Εγώ θα τον έφτυνα, αλλά δεν μπορούσα. 
Το 1944 οι πολιτικοί πρόγονοι του Τζήμερου με πρόδωσαν και οι ναζί με έστησαν μαζί με άλλους πέντε συντρόφους στο απόσπασμα στην Γκιόλα σε ηλικία 24 ετών. Εγώ θα έφτυνα τον Τζήμερο. Ο Πρωτούλης απλά έκανε αυτό που δεν μπορούσα να κάνω εγώ.

Μην τυχόν Γιάννη ούτε για μια στιγμή σκεφτείς ότι αυτό που έκανες ήταν κακό, μην τυχόν και αισθανθείς τύψεις. 
Έκανες για λογαριασμό μου αυτό που έπρεπε να κάνω εγώ. 
Έκανες ότι θα έκαναν χιλιάδες εκτελεσμένοι και βασανισμένοι από τους πολιτικούς προγόνους του Τζήμερου.  
Μην αγχωθείς από τις φωνές που θα σε κατηγορήσουν. 
Η κόρη μου, γιατί άφησα πίσω μου μια κόρη, καθώς διαβαίνει τα τελευταία χρόνια της ζωής της, είναι μαζί σου και η κόρη μου σιχαίνεται τη βία. Η κόρη μου δεν είπε ποτέ στα παιδιά της τα ονόματα αυτών που με πρόδωσαν για να με στήσουν οι ναζί στο απόσπασμα κι όταν έμαθε ότι τα εγγόνια μου ξέρουν αναφώνησε «ποιος ηλίθιος σας το είπε;» γιατί δεν ήθελε να φουντώσουν πάθη με τους απογόνους των ταγματασφαλιτών και γιατί δεν θεωρεί ότι έχουν ευθύνη οι απόγονοι γι’ αυτά που έκαναν οι πρόγονοί τους. 
Μην μετανιώσεις Γιάννη γι’ αυτό που έκανες και μη μετανιώσεις στο όνομα όλων ημών που δώσαμε τη ζωή μας για τη λευτεριά και που δεν μπορεί να μας βρίζει χυδαία ο κάθε Τζήμερος. 
Να υπερασπίσεις Γιάννη αυτό που έκανες, γιατί δεν είμαι εγώ εκεί να το υπερασπίσω και να σε υπερασπίσω. 
Να το υπερασπίσεις γιατί με το πέρασμα των χρόνων αρχίζει να γίνεται πολύ φυσιολογικό να χαιρετάει κάποιος ναζιστικά και να βρίζει τους αγωνιστές. 
Και λίγα έκανες Γιάννη. 

Τους ανθρώπους που υμνούν και δικαιολογούν τις εκτελέσεις και τις βαρβαρότητες των ναζί το λιγότερο που έχετε να τους κάνετε είναι να τους φτύσετε…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου