Σελίδες

15 Οκτ 2017

Sex, drugs and rock n' roll...

Οταν πριν από δύο χρόνια τα φλάμπουρα της Δύσης αναφωνούσαν μετά το δημοψήφισμα ότι ο Τσίπρας έμαθε να κυβερνάει κι οι δανειστές έτριβαν τα χέρια τους, κάποιοι εδώ ανατρίχιαζαν από την ταχύτητα προσαρμογής του στη διαχείριση του συστήματος. Αυτά οι εντέχνως απονήρευτοι. Οι γνώστες του οπορτουνισμού που πουλάει ως γνωστόν τρέλα - άλλοθι για την ευκαμψία του, αηδίαζαν και προειδοποιούσαν, οργίζονταν και προειδοποιούσαν. Κι έτσι το εκπεμπόμενο μήνυμα πετυχαίνει όταν, όπως λένε οι επικοινωνιάδες, επιλέγει στοχευμένα ακροατήρια.
Ο πρωθυπουργός στ' αλήθεια έκαμε ένα βήμα μπροστά. Εμαθε να πουλάει, έγινε άριστος πλασιέ του ελεγχόμενου κυβερνητισμού. Κοντολογίς πέρασε απ' την πολιτική στο management, κατ' αρχήν των συνιστωσών και τώρα στο marketing του label (αυτό που λέμε όνομα μάρκας όπως «Coca cola», «Heineken», «Mercedes» κ.λπ.) που είναι αυτός καθ' αυτός ο ίδιος.