Σελίδες

22 Ιουλ 2012

Το δικαίωμα στην εργασία είναι ιερό !!!

Τάδε έφη Αντωνάκης... Κάτι θα ξέρει αυτός από εργασία , τόσες "Πίτσες Μπλε" έχει πουλήσει. Και πάρα πολλοί τις αγόρασαν , μεγάλο επιχειρηματικό δαιμόνιο...
Εδώ που τα λέμε , αυτός και η παρέα του έχουν κάθε δικαίωμα να ομιλούν. 
Τόσα χρόνια αδιάκοπης , σκληρής κι ανιδιοτελούς εργασίας , κι ούτε μια μέρα απεργίας!!! 
Αυτό θα πει "υπόδειγμα" εργαζομένου... 
Φυσικά , είναι κι αυτό μέρος του job description :

"Ζητούνται νέοι / ες / μεσήλικες και σάψαλα , ικανοί , εργατικοί , αλτρουιστές , με διάθεση να αποτελέσουν παράδειγμα και έμπνευση για κάθε εργαζόμενο , και να δουλέψουν σκληρά κι αδιάκοπα για την ψυχή της μάνας τους , για τη στελέχωση κυβερνητικού σχήματος....
 Απολαβές,... ηθικές,... ικανοποιητικές.... & bonus.... Δυνατότητα εξέλιξης σε σωτήρες της Ελλάδας. Παρέχεται και Δ.Χ. αυτοκίνητο ή ποδήλατο."

Επικοινωνήστε με τον αγγελιοδότη... Αγγελία από : Καπιταλισμός


Ο καπιταλισμός υπερασπίζεται το συμφέρον και τα δικαιώματα των πολλών. 
Γιατί , όταν απεργούν οι λίγοι , πλήττονται οι πολλοί.
Όταν απεργούν οι εργαζόμενοι στην Υγεία , για ένα καλύτερο Εθνικό Σύστημα Υγείας -λένε- , καταπατούν το δικαίωμα των πολλών στην άρτια , δωρεάν περίθαλψη που απολαμβάνουν όλο τον υπόλοιπο καιρό. Όταν απεργούν οι εκπαιδευτικοί , στερούν το υπέρτατο δικαίωμα (σ'αυτή την περίπτωση και Υποχρέωση) των παιδιών μας στην αστική εκπαίδευση - μόρφωση. Όταν απεργούν οι σκουπιδιάρηδες , θέτουν σε κίνδυνο τη Δημόσια Υγεία , άσε που δημιουργούνται "εικόνες ντροπής" από το σκουπιδιαριό που μαζεύεται στους δρόμους , που με τόσο κόπο και αίσθημα υπευθυνότητας και οικολογικής συνείδησης , εμείς , οι πολλοί , διατηρούμε καθαρούς όλο τον υπόλοιπο καιρό. Να μη μιλήσουμε τώρα για τους εργαζόμενους στον Τουρισμό , που στερούν σε εμάς , τους πολλούς , και , στους ακόμη περισσότερους , ξένους τουρίστες , το δικαίωμα στις διακοπές. Και κόντρα "εικόνες ντροπής" κι εκεί , ρεζίλι των σκυλιών μας κάνουν.
Κι όλοι αυτοί μαζί , δεν φτάνει που απεργούν , έχουν το θράσος να κάνουν και πορείες , να κατεβαίνουν στο κέντρο της Αθήνας , να το κλείνουν , και πάρε εκεί , εκτός απ' όλα τα άλλα , και ταλαιπωρία στις μεταφορές , κλειστά καταστήματα - παράπλευρες απώλειες , κι εικόνες ντροπής - όλα μαζί , να 'χεις....

Αυτά βλέπει ο κόσμος και αγανακτεί. Αυτά , και μια χούφτα πορωμένους Χαλυβουργούς , που αποφάσισαν ξαφνικά να κάνουν 9 μήνες διακοπές , αδιαφορώντας πρώτα και πάνω απ' όλα , για τα λεφτά που χάνει ο κ. Μάνεσης , ο Εργοδότης τους , που τους δίνει ψωμί να φάνε.
Το ψωμί ρε δεν σας φτάνει, τι άλλο θέλετε; Τι , δεν φτάνουν τα λεφτά ούτε για ψωμί;
Ψωμί πολυτελείας θα θέλουν ν' αγοράσουν φαίνεται , τι να κάνεις , μερικοί άνθρωποι είναι άπληστοι.
Εμείς , οι πολλοί , όμως τι φταίμε , να ταλαιπωρούμαστε με τις ώρες μέσα στο αυτοκίνητο , πηγαίνοντας για τις διακοπές μας , επειδή αυτοί αποφάσισαν να παλέψουν λέει για τα δικαιώματα της εργατικής τάξης; Ευτυχώς που βρίσκονταν εκεί και οι πραγματικοί προασπιστές τους , τα όργανα της τάξεως ,τα ΜΑΤ , και ένιωθα μια κάποια ασφάλεια.....
Αφού εμείς ακόμη μπορούμε να κάνουμε διακοπές , να μην κάνουμε; Εντάξει , κάποιοι άλλοι δεν μπορούν να κάνουν διακοπές , και κάποιοι άλλοι μπορεί να μην έχουν να φάνε , αλλά εμείς φταίμε; Ή μήπως εμείς μπορούμε να κάνουμε κάτι για να το αλλάξουμε αυτό; Μα , μας πιάνει ένα αίσθημα θλίψης και συμπόνοιας όταν ακούμε για τα παιδάκια στην Αφρική που πεινούν , δεν φτάνει αυτό;

"Ο Αγώνας των Χαλυβουργών , είναι αγώνας όλων των εργατών."

Ποιος σου ζήτησε ρε να αγωνιστείς για εμένα;
Πρώτον , δεν έχω ακόμη λόγο να αγωνιστώ , έχω κάποια περιθώρια μέχρι τον πάτο , νομίζω.
Δεύτερον , γιατί εγώ δεν αγωνίζομαι νομίζεις; Όταν ήταν της μόδας , δεν κατέβηκα εγώ στο Σύνταγμα με τους υπόλοιπους "Αγανακτισμένους" ; Δεν άκουσα εκεί ωραία μουσική , δεν χάζεψα τα τυπάκια που έπαιζαν με τις φωτιές; Φώναξα και κάποια συνθήματα , θυμάμαι , έριξα και πολλές μούτζες στη Βουλή , σίγουρα. Έχω εξασκηθεί πολύ σ'αυτό , είμαι ετοιμοπόλεμος. Πάρε κι εσύ μια μούτζα τώρα που περνάω από δίπλα σου , μετά από μιάμιση ώρα κολλημένος στην κίνηση εξαιτίας σου , κοιμισμένε. Ξύπνα ρε. Ξύπνα.
Το είπε κι ο Αντωνάκης. Το δικαίωμα στην δουλεία είναι ιερό , δεν μπορείς να μου το στερείς.
Το δικαίωμα να πάω διακοπές και να σ'αφήσω πίσω να παλεύεις για εμένα , είναι ιερό , δεν μπορείς να μου το στερείς.
Το διακίωμά μου να απολαμβάνω τα όσα εσύ μπορέσεις να διεκδικήσεις και να κατακτήσεις για εσένα και για εμένα , ενώ εγώ καθόμουν στον καναπέ μου και σε έβριζα , γραφικέ , είναι ιερό , δεν μπορείς να μου το στερείς.
Το δικαίωμα ΜΟΥ στην αποχαύνωση , είναι ιερό , μη μου το στερείς......;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου