Σελίδες

5 Μαΐ 2012

Κοίτα ρε, που μου 'σκασε γαμπρός σκανταλιάρης και πρωθυπουργός...


...Και εκεί που έβλεπα τηλεόραση αποκοιμήθηκα... 
΄Ισως να έφταιγε η ζέστη, οι αδιάφορες δημοσκοπήσεις τους, τα χημικά που έριχναν οι «δυνάμεις καταστολής» Πρωτομαγιάτικα και έμπαιναν από το παράθυρο του σπιτιού μου, μπορεί και ο Πρετεντέρης με την Σία Κοσιώνη που προσπαθούσαν να με πείσουν ότι εγώ φταίω για τα χάλια της οικονομίας, αλλά και ο Λοβέρδος, που έψαχνε επίμονα τη μάνα μου η οποία είχε ζητήσει να κάνει εξέταση ούρων και ο υπουργός υγείας ήθελε να τη στείλει σε αντάλλαγμα διακοπές στη Μύκονο...
Ίσως πάλι να φταίει η εμμονή του Αντωνάκη να ξεκινήσει τώρα την «κάθαρση», ή ο Γκούφη, που αφού έλυσε το οικονομικό πρόβλημά του(!!!), πήγε στη Κίνα ως πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς για να λύσει το δημογραφικό τους πρόβλημα. 
Η Διαμαντοπούλου που ορκίζεται νύχτα μέρα ότι η δωρεάν παιδεία είναι μονόδρομος και ότι θα παλέψει με όλες της τις δυνάμεις να το καταλάβουν και oι ευρωπαίοι εταίροι μας. 
Ο Τσίπρας που θέλει ντε και καλά να γίνει γαμπρός ή έστω πρωθυπουργός της Αριστεράς του. Ο Αντωνάκης με τον Ευάγγελο
που κάνουν πρόβες για το νέο τους έργο που θα ανεβάσουν το καλοκαίρι στην Επίδαυρο: Οιδίπους Τύραννος του Σοφοκλή...Δεν μπορώ να θυμηθώ τι όνειρο είδα, πάντως κάτι κακό ήταν, αφού όταν ξύπνησα ήμουν ιδρωμένος, κουρασμένος, αγχωμένος και πονούσε το κεφάλι μου. 
Μπήκα στο μπάνιο, άνοιξα το ντους και άφησα το νερό να τρέχει με πίεση επάνω μου. 
Μετά από τρεις μέρες συνήλθα... Ως εδώ λέω, δε πάει άλλο. 
Κλείνω τη τηλεόραση μέχρι τον Σεπτέμβριο, κλείνω ραντεβού στον Λοβέρδο να 'ρθει να πάρει τη μάνα μου για τη Μύκονο, πάω την Κυριακή να  ψηφίζω το Κόμμα και μετά λέω να την κάνω διακριτικά...
Y.Γ.
Εκλογές 2012. Στείλτε τους το μήνυμα. 'Ηρθε η ώρα για να σπάσει το απόστημα. Τώρα, είναι η ευκαιρία των πολιτών να δώσουν το χαριστικό χτύπημα στο δικομματισμό και στις παραφυάδες του και να αποτρέψουν τα σενάρια εγκυμοσύνης των νέων εθνοσωτήρων, που θα θελήσουν να αντικαταστήσουν τους διεφθαρμένους εαυτούς τους. 
Το πολιτικό μας σύστημα, της σήψης, δεν καθαρίζεται με ευχολόγια. 
Ανατρέπεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου