Σελίδες

30 Απρ 2011

ΤΕΛΟΣ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ: ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ.



Απο : celin
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Γεια σας. Με λενε Γιωργο Γεωργιου. 

Διαβαζω τοσον καιρο τα πυρινα αρθρα των μπλογκερς και δεν αντεξα αλλο, ηρθε η στιγμη να παρεμβω. Το ενα σας ξυνιζει, το αλλο σας βρωμαει. Δε μπορω να σας καταλαβω καθολου.
Τωρα, η νεα μοδα ειναι να τα βαζετε με τον Αντιπροεδρο, επειδη σας χαρακτηρισε ακροδεξιους εκβιαστες και ζητησε την αρση της ανωνυμιας σας. Ε, λοιπον; Ποιο ειναι το κακο; Γιατι να μη βαλετε εκει πανω δεξια το ονοματακι σας, να ξερουμε κ εμεις με ποιον εχουμε να κανουμε; Εγω δηλαδη, γιατι σας ανεφερα με το καλημερα, το ονομα μου;
Ενταξει, προφανως εγω δε διατρεχω κανενα κινδυνο απο το Καθεστως, γιατι το δικο μου μπλογκ,αν θα ειχα, θα εγλειφε ολη μερα τους ορχεις του Καθεστωτος. 


Η, θα ποσταρε ασχετα θεματα, πχ για τον κινδυνο αφανισμου της πορτοκαλι αρκουδας απο τα βουνα της Πινδου.
Αλλα και παλι, δεν αλλαζει κατι. Στην τελικη, αν δε θελετε να διατρεξετε καποιον κινδυνο, αρχιστε κ εσεις να γλειφετε. Εδω, διπλα μας, παντα υπαρχει χωρος για ορχεογλειφτες.

Ομως εσεις δε βαζετε γλωσσα μεσα. Μερα περναει, μερα ερχεται, επιτιθεστε συνεχως στο δημοκρατικα εκλεγμενο Καθεστως μας. Και μαλιστα, ανωνυμα. Ε, λοιπον, αυτο πια δε μπορουμε να το επιτρεψουμε. Μας ενοχλει, Αφηστε που ειναι και αντιαισθητικο, κακογουστο, ξεπερασμενο.
Σε ποια εποχη νομιζετε οτι βρισκεστε; Δεν εχετε καταλαβει οτι ειναι τρε μπαναλ η Εξεγερση, η Αλληλεγγυη,η Ανατροπη; Μη κοιτατε τι διαδραματιζεται στην Αφρικη κ την Ασια, εκει οι ανθρωποι ειναι πρωτογονοι, ουγκ-α-μπουγκα,
οπως λεει κ η Υφυπουργος μας, η Αυτης Μεγαλειοτης Αννα Νταλαρα, αυτοι ειναι ανθρωποι διχως πολιτισμο.
Εμεις ειμαστε Ευρωπαιοι, Ινδοκαυκασιοι, white anglo saxo protestants, απογονοι του Σωκρατη ρε, τα εχουμε ξεπερασει αυτα τα σχεδον αταβιστικα. Αφηστε τα, δε βγαζουν πουθενα.

Αλλωστε, τωρα, μεταξυ μας, και να θελετε να εξεγερθειτε, δε μπορειτε. Για κοιταξτε λιγο ο ενας τον αλλον. Κομμουνιστες, συριζαιοι, αναρχικοι, ανταρσυακοι, πρωην νουδουπασοκοι, δεξιοκεντρωοι, σπιθιστες, Καζακικοι, εξωκοινοβουλευτικοι......πως πιστευετε οτι θα μπορεσετε να μας ανατρεψετε;
Ρε χαζα, ακομα κ αν εγκαταλειψουμε την Εξουσια, νομιζετε οτι θα μπορεσετε να συνεννοηθειτε;
Ακομα κ την Εξουσια να σας παραδωσουμε εμεις οι ιδιοι, μεσα σε μια εβδομαδα θα εχετε αλληλοκατασπαραχτει.
 Μισιεστε μεταξυ σας περισσοτερο απο οτι μισειτε εμας!
Παντως, θα σας πω ενα μυστικο, γιατι με πιασαν τα εξομολογητικα μου.
Εμεις ολους το ιδιο σας βλεπουμε. Καθε που μιλατε, το ιδιο βελασμα ακουμε.
Ειτε ειστε κοκκινοι, ειτε κιτρινοι, ειτε πολυχρωμοι,
εμεις οταν σας σφαζουμε,εχουμε αχρωματοψια!
Το αρνι, αρνι παραμενει,
 ο,τι χρωμα κ αν το βαψεις.
Πλακα εχετε παντως, που αντι να ενωθειτε, αναβαλλοντας για αργοτερα το προταγμα, η παραπεμποντας το πχ σε μια μελλοντικη εκλογικη-αμεσοδημοκρατικη διαδικασια,
μονο καθεστε κ φωναζετε
κ μας κοιτατε απραγοι ενω χεζουμε πανω στα ονειρα σας.

Αφηστε λοιπον τα μιση κ πιαστε....
...την υγιη σχεση που εχουμε οικοδομησει ολα αυτα τα χρονια, εμεις οι εξουσιαστες κ εσεις οι εξουσιαζομενοι. Αυτη η σχεση δε πρεπει να διαρραγει στο ονομα καποιας φαντασιωσης εξεγερσης.
     Κ αυτα, σας τα λεει ο Γιωργος Γεωργιου, οχι κανας τυχαιος.
Τωρα, θα με ρωτησετε, και ποιος ειναι αυτος ο Γιωργος Γεωργιου;Με τι ασχολειται;




Κοιταξτε, μπορει να ειμαι καποιος Ακαδημαικος, το ονομα μου να περιβαλλεται με το αναλογο κυρος, να μιλαω δηλαδη κ εσεις να ψαρωνετε, οταν προτρεπω τον λαο να στρωθει στη δουλεια
(Η, στην ανεργια, τελοσπαντων, στρωμενος να ναι, κ οπως να ναι!)
γιατι εσεις οι κοπριτες φταιτε για τα χρεη κ τα ελλειμματα.
Εγω βεβαια που τα λεω αυτα, εχω εξασφαλισμενα τα γηρατεια μου κ τα παιδια μου,
ολο κ καποιο νομιμο η παρανομο λαδωμα εχει πεσει, καποια επιδοτηση, καποια ΜΚΟ, καποια τραπεζα, το μελλον μου ειναι αρρηκτα συνδεδεμενο με την Ευρωπαικη Ενωση, παντα θα υπαρχουν κονδυλια για να ταιζονται οι ανθρωποι του Πνευματος
κ να ορχεοθηλαζουν το Καθεστως.
Εγω, ειτε ως Οικονομολογος ειτε ως Συνταγματολογος, θα σας κουναω δασκαλιστικα το δαχτυλο στα χουντοδελτια ειδησεων, κραυγαζοντας οτι ηρθε επιτελους καιρος να δουλεψουμε σα σκλαβοι
(η να δεχτουμε την ανεργια σαν αντρες και να αυτοκτονησουμε)
να παραξουμε, να αφησουμε τις δικαιολογιες και να φορτωθουμε αδιαμαρτυρητα τις ευθυνες για τα εγκληματα των πολιτικων καθαρματων.

Ξερετε, τι προβλημα θα αντιμετωπισω αν ξυπνησετε κ εξεγερθειτε; Τερμα η ζωη κ κοτα, για μενα κ τους ομοιους μου.

Η, μπορει να ειμαι καποιος δικαστικος. Κ εγω,απο κυρος,φυσαω! Παλι ψαρωνετε οταν σας μιλαω. Απλα, εμενα ταυτοχρονα, με ψιλοφοβαστε, επειδη εχω εξουσια στα χερια μου. Οκ, κοπηκαν μεχρι ενα βαθμο τα εισοδηματα μου. Αλλα και παλι, μια χαρα τη παλευω. Οταν εσεις θα ψοφατε κ θα εξαθλιωνεστε, ο δικος μου way of life δε θα εχει ιδιαιτερα διασαλευτει.
Επομενως, σας γραφω στα παπαρια μου.
Αλλωστε ,με την ενδεχομενη εξεγερση, δε ξερω τι μου ξημερωνει.

Η μπορει να ειμαι καποιο υψηλομισθο-υψηλοβαθμο γαλαζοπρασινο κομματοσκυλο σε μια επιτροπη που στηθηκε για να κονομαω το ταληρακι ανα μηνα, η σε καποια δημοσια υπηρεσια, προισταμενος του κωλου. Δυστυχως φετος, δε θα μπορεσω να παω πανω απο 40 μερες διακοπες. Ουτε θα μπορεσω να παρω αυτοκινητο και στο τριτο παιδι μου, το μικροτερο. Βριζω κ εγω το ΠΑΣΟΚ, αλλα στα μουλωχτα. Ασε, τουλαχιστον με αυτους εδω, εχουμε το κεφαλι μας ησυχο, οτι δε θα ψοφησουμε μαζι με τη πλεμπα!

Η μπορει να ειμαι καποιος βιομηχανος, εφοπλιστης, τραπεζιτης. Ξερετε, απο αυτους τους αιμομικτες, που παντρευομαστε μεταξυ μας για να μη νοθευτει το αιμα μας. Χαιρετιζουμε τα μετρα της Κυβερνησης. Δε σας αρεσε η αλλοτριωση της μισθωτης εργασιας, ε; Καθιστε τωρα σπιτι σας και σκαστε. Σε κανα χρονο, οταν τα εργασιακα δικαιωματα θα περιοριζονται στο να μη σας μαστιγωνουμε οταν τεμπελιαζετε, τοτε με τα φτηνα σας εργατικα χερια, θα κερδισουμε ακομα περισσοτερα.
Ειναι στιγμες που απορουμε, πως ειναι δυνατον να μας βλεπετε κ να μη μας εχετε παρει στο κυνηγι; Πως ειναι δυνατον να ανεχεστε να εχουμε ακομα υπερκερδη εκατομμυριων ενω εσεις πεθαινετε; Τι καλη πλυση εγκεφαλου σας εχουμε κανει, με το να σας εχουμε πεισει οτι τα κερδη μας δε προερχονται απο την εκμεταλλευση κ την υπεραξια της εργασιας σας, αλλα δηθεν στις δικες μας ικανοτητες;
Μα καλα, δε βλεπετε τι γλοιωδη υποκειμενα ειμαστε; Δε βλεπετε οταν αναλαμβανουμε καμια ομαδα βγαινοντας ετσι στο προσκηνιο, τι γελοια ανθρωπακια κανουνε κουμαντο στις ζωες σας;
Αλλα ετσι ειναι...
Εδω πια δεν εχουμε γαλαζοαιματους κ εκμεταλλευομαστε την αναγκη σας να προσκυνατε παντα καποιον.


Η μπορει να ειμαι ματατζης. Σιγουρο μισθο εχω, ανοιγω κ κανα κεφαλι οταν σταθω τυχερος, το βιτσιο μου ικανοποιω, ωρες ωρες νομιζω οτι ειμαι ευλογημενος απο τον Θεο, καλυτερη δουλεια αν σκεφτεις και τις δεξιοτητες μου, δε θα μπορουσα να βρω.

Η μπορει απλα να ειμαι ο οποιοσδηποτε βολεμενος απο τη δικομματικη λερναια υδρα.
Για να τελειωνουμε, δεν εχει σημασια τι ειμαι.
Αλλα,ποιος ειμαι.
Ειμαι λοιπον ο Γιωργος Γεωργιου. Απο Δευτερα, παρακαλω το ονοματακι σας, στα δεξια οπως κοιταζουμε την οθονη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου