Σελίδες

24 Σεπ 2010

Markos Vamvakaris FRAGOSYRIANI original - Βαμβακάρης - ΦΡΑΓΚΟΣΥΡΙΑΝΗ 1935

1 σχόλιο:

  1. Ο Μάρκος Βαμβακάρης τραγουδά σε πρώτη εκτέλεση τη "Φραγκοσυριανή" το 1935.

    Μία φούντωση, μια φλόγα
    έχω μέσα στην καρδιά
    και μάγια μου 'χεις κάνει
    Φραγκοσυριανή γλυκιά
    και μάγια μου 'χεις κάνει
    Φραγκοσυριανή γλυκιά

    Θα 'ρθω να σε ανταμώσω
    κάτω στην ακρογιαλιά
    Θα ήθελα να σε χορτάσω
    όλο χάδια και φιλιά
    Θα ήθελα να σε χορτάσω
    όλο χάδια και φιλιά

    Θα σε πάρω να γυρίσω
    Φοίνικα, Παρακοπή
    Γαλησσά και Nτελαγκράτσια
    και ας μου 'ρθει συγκοπή
    Γαλησσά και Nτελαγκράτσια
    και ας μου 'ρθει συγκοπή

    Στο Πατέλι, στο Nυχώρι
    φίνα στην Αληθινή
    και στο Πισκοπιό ρομάντζα
    γλυκιά μου Φραγκοσυριανή
    και στο Πισκοπιό ρομάντζα
    γλυκιά μου Φραγκοσυριανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή