Σελίδες

19 Ιουν 2010

Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ ΠΕΘΑΝΕ , ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ?.....

Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ ΠΕΘΑΝΕ , ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΛΠΙΔΑ...

   Η μικρή μας πόλη πέθανε μαζί με τον Χατζή.
   Σήμερα υπάρχει μια διαφορετική πόλη, μια διαφορετική κοινωνία, σε πλήρη αποδιοργάνωση, σε πλήρη διάλυση  και απόλυτη σήψη.
     Με μια απλή βόλτα οποιαδήποτε ώρα της ημέρας στους κεντρικούς δρόμους της πόλης μας διαπιστώνουμε ότι:

   • Τα αυτοκίνητα παρκάρουν πάνω στα πεζοδρόμια, δεν υπάρχει χώρος για την διέλευση των πεζών (αυτών που δεν έχουν κινητικά προβλήματα, οι άλλοι ας τους πετάξουμε στον καιάδα) - (λογική Τροχαίας, Δήμου κ.τ.λ.).
   • Δεν υπάρχουν διαβάσεις πεζών, αλλά και οι λίγες που υπάρχουν δεν τις σέβεται κανείς.
   • Υπάρχουν παντού, ή τουλάχιστον στους περισσότερους δρόμους, διπλοπαρκαρισμένα και ακόμα και τριπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα την απόλυτη κυκλοφοριακή συμφόρηση.
   • Μετακινούμαστε σε αυτή την πόλη με το αυτοκίνητο ακόμα και για αποστάσεις των 100 μέτρων.
      • Εναποθέτουμε τα σκουπίδια μας στο πεζοδρόμιο και εκτός κάδου, ακόμα και αν αυτά είναι ογκώδη, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η διέλευση των πεζών.
   • Παρκάρουμε όπου τύχει χωρίς να ελέγχουμε τις πινακίδες σήμανσης, τον Κ.Ο.Κ. ή να
σκεφτούμε αν εμποδίζουμε την κυκλοφορία γενικότερα οχημάτων και πεζών.
   • Θα μπορούσα να απορυθμίσω άλλες 100 περιπτώσεις τουλάχιστον αλλά για λόγους οικονομίας χώρου και λόγου περιορίζομαι εδώ.

   Τελικά σε αυτή την πόλη υπάρχει Τροχαία;
   Αν υπάρχει ποιος είναι ο ρόλος της;
   “Μήπως πρέπει να αλλάξει ο ρόλος της και από εισπρακτικός μηχανισμός του κράτους, εκεί βεβαία που είναι σίγουρες οι παραβάσεις άρα και οι εισπράξεις, να παίξει τον ουσιαστικό της ρόλο της αστυνόμευσης, πρόληψης, διευκόλυνσης του πολίτη;
Με αλλά λόγια να είναι στην υπηρεσία του πολίτη, ο όποιος άλλωστε επιβαρύνεται με τα έξοδα ύπαρξής της (φορολογία ), κ.τ.λ.;”
   Όλοι οι πολίτες αυτής της πόλης λένε απλά και με πολύ πόνο ότι «η Τροχαία στα Γιάννενα δεν υπάρχει.
 
   Η λεγομένη δημοτική αστυνομία είναι μονό για να δίνει κλήσεις σε όσους έχουν παρκάρει τα αυτοκίνητά τους στους λεγόμενους «ελεγχόμενους χώρους στάθμευσης», οι όποιοι βέβαια περιορίζονται μόνο στο κέντρο αυτής της πόλης. Και αυτό είναι αυτονόητο αφού μόνο στο κέντρο υπάρχει το κατ’ όνομα δημοτικό parking.
  Αυτή η λεγομένη δημοτική αστυνομία υπηρετεί τους δημότες, οι οποίοι δια μέσω των υπερβολικών δημοτικών τελών την πληρώνουν, ή μήπως εξυπηρετεί άλλα, (υποθέτω, αναζητούνται στοιχείά) συμφέροντα;
Απλά διερωτώμαι ....

    Βέβαια  αυτά τα προβλήματα χαρακτηρίζουν το κέντρο της πόλης...
   Αλλά κάποιοι άλλοι δημότες που κατοικούν στους Αμπελόκηπους, στα Σεισμόπληκτα, στο Τσιφλικόπουλο, στην Δροσιά, στην Πεντέλη,στα Ζευγάρια, στον Λασπότοπο, στα Καρδαμίτσια, στο Σταυράκι, στη Νέα Ζωή, στο Νεοχωρόπουλο, στα Κάτω Μάρμαρα, στα Μάρμαρα, έχουν άλλα πιο σοβαρά προβλήματα.
   Απλά δεν έχουν ούτε  δρόμους, ούτε τα αυτονόητα και βασικά έργα υποδομής (νερό, αποχέτευση, τηλεφωνο, ρεύμα, κ.τ.λ.).
   Κατά τα άλλα ο Δήμος Ιωαννιτών θέλει να εντάξει άλλα 12.000 στρέμματα στο σχέδιο πόλης πριν καν ολοκληρώσει τα αυτονόητα έργα υποδομής των «νέων περιοχών» του δήμου μας.
   Αυτοί τιμωρούνται γιατί δεν ψηφίζουν εδώ (δεν είναι εγγεγραμμένοι στα εκλογικά μητρώα του Δήμου Ιωαννιτών)..., κατά συνέπεια δεν είναι πελάτες μας.
   Αλλά κάποιοι άλλοι όμως ψηφίζουν εδώ, δηλ. στο δήμο Ιωαννιτών.
   Και λοιπόν;
Αυτό είναι το μεγάλο δίλλημα...
Και λοιπόν... μήπως όλα γίνονται για το «και λοιπόν»;
 Μήπως στην μικρή μας πόλη κατοικούν πληβείοι και κολλήγοι;

   Το αυτονόητο για την δημοτική αρχή, είναι η διαχείρηση των στερεών αποβλήτων να αποτελεί πρώτιστο μέλημα της .
   Θα έπρεπε, αλλά δεν είναι έτσι.
   Ο δήμαρχος της πόλης μας και πρόεδρος της Τ.Ε.Δ.Κ. του Νομού, είναι απο τους πρωταγωνιστές της μη επίλυσης και διαιώνισης του χρόνιου εγκλήματος, που συντελείται στην χωματερή της Δουρούτης.
   Δίπλα στην παράνομη χωματερή, λειτουργεί το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο και το  Πανεπιστήμιο, παράλληλα έχουμε και δύο οικισμούς (περίπου 25.000 κάτοικοι)  .
  Παγκόσμια πρωτοτυπία, η χαβούζα μαζι με τους ασθενείς, αφ’ ενός και τους φοιτητές αφ’ ετέρου και παράλληλα ο Δήμος με τον μαγαλύτερο όγκο σκουπιδιών στον νομό , όχι μόνο σφυρίζει αδιάφορα, αλλά σαμποτάρει τόσο την διαδικασία αποκατάστασης αυτού του αίσχους της χωματερής, όσο και την λειτουργία του ΧΥΤΑ Ελληνικού.
Αλήθεια, σύμφωνα με τον δήμαρχο, που θα πάει τα σκουπίδια αυτή η πόλη??
   Μήπως πρέπει να συγκενρώνονται στο Δημαρχείο της πόλης, ή στο σπίτι του?
   Αλλη μια παγκόσμια πρωτοτυπία , ο μεγαλύτερος Δήμος της Ηπείρου, όχι μόνο δεν έχει χώρο για την εναπόθεση και ταφή των απορριμάτων που παράγονται σ’ αυτόν, αλλά ούτε κατ’ ελάχιστο ασχολείται με αυτό...
    Βλέπετε έχει αλλες προτερεότητες:
   - το λεγόμενο δημοτικό παρκινγκ,
   - το λεγόμενο δημοτικό ξενοδοχείο,
   - τις προσλήψεις ή μετατάξεις υπαλλήλων (πάντα με αδιαφάνεια - Σύλλογος Εργαζομένων
      Δήμου),
   - την “λειτουργία” των καταστημάτων της οδού Γαριβάλδη (απαξιώνοντας προκλητικά την
     εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας),
   - την οικοδόμηση της πλατείας Μαβίλη, προς εκμετάλλευση και ενοικίαση,
   - την κατάργηση όλων των κοινόχρηστων χώρων και την μετατροπή τους σε ιδιωτικούς
     χώρους προς ενοικίαση,
   - τους εκβιασμούς συνειδήσεων,
    - τους ημέτερους,
   - την απόκρυψη στοιχείων, ψηφοφόρων, εργαζομένων, κονδυλίων, δανείων, κ.τ.λ.).
   Ολα αυτα συμβαίνουν στην γειτονιά μας , στην μικρή μας πόλη και εμείς είμαστε απόντες.
   Ας μην αναφέρουμε το θέμα της διαλογής και ανακύκλωσης στερεών αποβλήτων.
 Αυτό αποτελεί, για τους διοικούντες τον Δήμο μας, όνειρο θερινής νυχτός, το αναφέρουν μόνο για να ρίξουν στάχτυ στα μάτια μας και να είναι επίκαιροι (βλέπετε τελευταία παίζει έντονα η ατρακτιόν του ΠΑΣΟΚ για πράσινη ανάπτυξη, πράσινα άλογα και πράσινα γαιδούρια).
  Εχουν τοποθετηθεί σε κάποια σημεία κάδοι για διαλογή (π.χ. χαρτί) αλλά όταν περνάει το απορριματοφόρο του Δήμου τα μαζεύει όλα μαζί και τα οδηγεί στην χαβούζα της Δουρούτης.
   Βέβαια απο την άλλη πλευρά η χωροθέτηση των κάδων περισυλλογής απορριμάτων γίνεται με “απολυτα αντικειμενικά κριτήρια” (π.χ. στην οδό Καραολή & Δημητρίου - μήκος δρόμου 130 μέτρα - υπάρχουν 5 κάδοι, σε αντίθεση με την οδό Σουλίου (κάθετος στην προαναφερόμενη οδό), όπου δεν υπάρχει ούτε ένας κάδος σε απόσταση 500 μέτρων και με δραστηριότητες οι οποίες παράγουν μεγάλο μέγεθος απορριμάτων).
    Η δημοτική μας αρχή όχι μόνο δεν βελτιώνει την ποιότητα ζωής των κατοίκων της, αλλά την υποβαθμίζει με ραγδαίους ρυθμούς. Πιστή πάντα στο ιδεολογικό της πρόγραμμα,
 εφαρμόζει το νεοφιλελεύθερο μοντέλο της ελεύθερης οικονομίας, πρίν τον Παπανδρέου - σ’ αυτό μπορώ να πω ότι είναι πρωτοπορία- και όχι μόνο (βλέπε εργασιακές σχέσεις, απλήρωτοι υπάλληλοι , δάνεια ....). Μάλλον ανταγωνίζεται το ΠΑΣΟΚ σε αντιεργατικά και αντιλαικά μέτρα.

 “Αν κάτι μας δίδαξε η ιστορία είναι ότι οι
τυχάρπαστοι για   λίγο χαίρονται και μετά πάνε στα απορρίμματα.”
(στην χωματερή της Δουρούτης).

   Επιτέλους αυτή η πόλη χρειάζεται άλλη Δημοτική Αρχή:
Δημοκρατική, προοδευτική, υπεύθυνη, διαφανή, στο πλευρό των ασθενέστερων
κοινωνικών ομάδων, αποτελεσματική, (εξυπηρετώντας τους δημότες αυτής της ταλαίπωρης πόλης), φιλολαική και πάνω από όλα μια αρχή (αν η σημερινή λέγεται δημοτική αρχη,́ με όλη την κατάντια των τελευταίων ετών), που να σέβεται και να υπηρετεί τον πολίτη - δημότη αυτής της ταλαίπωρης πόλης που την εκλέγουν αυτοί οι «δύστυχοι δημότες».
   Αυτοί οι πολίτες έστω μέχρι τις εκλογές του 2010 τι θα κάνουν;
Θα ταπεινώνονται καθημερινά; Θα υπάρξει άλλη προοπτική – λύση;

   Ποια άλλη επιλογή; Η λεγόμενη ενιαία αντιπολίτευεση?
   Με τους 300 μνηστήρες? Με όλα τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ να θέλουν το χρίσμα απο το κόμμα τους, με στόχο να συνεχίσουν την “πετυχημένη” πολιτική Γκόντα?
   Ολοι τους είναι βαθιά νυχτομένοι.
   Δεν έχουν καταλάβει οτι, δεν τους εμπιστεύετε πλέον κανένας, πέρασε πλέον η εποχή που τα κόμματα επέβαλαν τους υποψηφίους δημάρχους, νομάρχες ή τώρα τους λένε περιφερειάρχες.
   Ποιος σήμερα εμπιστεύτε το κόμμα του ΠΑΣΟΚ ( ή μήπως σήμερα δεν έχουμε κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, η οποία έχει γκρεμίσει το εργασιακό, το ασφαλιστικό, έχει οδηγήσει την κοινωνία στην απόλυτη φτώχεια, έχει παραδόσει την Ελλάδα στο Δ.Ν.Τ. πάντα μαζί με το ΛΑ.Ο.Σ., έχει επιβάλλει κατοχή και φασισμό στην χώρα μας).
   Αυτά τα μέτρα  δεν τόλμησε καμμία άλλη δεξιά κυβέρνηση να τα εφαρμόσει παρά μόνο το ΠΑΣΟΚ και οι σύμαχοι της, δηλ. το ΛΑ.Ο.Σ. (Για να έχουμε το απλό ερώτημα , ο φερόμενος μνηστήρας για την θέση του περιφερειάρχη Αργύρης δεν ήταν μέλος της κυβέρνησης Σημήτη και μέλος της σημερινής κυβέρνησης?)
Δηλ. ο λαός έχει αμνησία και είναι σε χειμέρια νάρκη?
   Ελεος. Πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι ο πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έβαλε το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της σοσιαλδημοκρατίας και του κόμματος του.
   Όλοι οι πολίτες περιμένουν απαντήσεις. Σοβαρές και υπεύθυνες, δεν είναι υποχείρια κανενός πολιτικού ή κομματικού μηχανισμού.
   Επιτέλους πρέπει να τελειώσει αυτό το παραμύθι, τέρμα η ρεμούλα, τέρμα το ρουσφέτι, τέρμα οι ημέτεροι, τέρμα το βόλεμα, τέρμα η μίζα και η μιζενς, τέρμα το ψέμα , η απάτη  και οι κομματικές ίντριγκες.
  Αν όντως θέλουμε να αλλάξουμε σελίδα σαν Γιαννιώτικη κοινωνία πρέπει να εξαφανιστούν οι επαγγελματίες της πολιτικής, να πανε να τους δώσει δουλειά ο σύντροφος Λοβέρδος και να μην φυτοζωούν απο την πολιτική, αλλοιώς είμαστε αξιοι της μοίρας μας και μας αξίζει να έχουμε δήμαρχο τον Γκόντα.
   Η Γιαννιώτικη κοινωνία είναι ο πρωταγωνιστής των εξελίξεων και όχι οι κομματικοί κομπάρσοι, που δεν έχουν ούτε όραμα, ούτε καμμία προοπτική στην σημερινή πραγματικότητα.
   Ολοι οι πολίτες της μικρής μας πόλης πρέπει να εξεγερθούν και να αποτινάξουν τον ζυγό που έχουμε και αυτόν που προγραμματίζουν να μας επιβάλλουν.
 Για να ζωντανεψει πάλι η μικρή μας πόλη πρέπει όλοι μας να αγωνιστούμε και να πάρουμε τις τύχες της στα χέρια μας, ανατρέποντας και γκρεμίζοντας  το σάπιο κατεστημένο.

1 σχόλιο:

  1. "ΟΤΑΝ Η ΔΙΟΙΚΗΣΙΣ ΒΙΑΖΕΙ, ΑΘΕΤΕΙ, ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ, ΤΟ ΝΑ ΚΑΜΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΛΑΟΣ Ή ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΝ, ΝΑ ΑΡΠΑΖΕΙ ΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΥΣ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΙΕΡΟΝ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ"
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή